Ny jobb i barnehage!

x1xMadre Mia

Glad i forumet
Jeg har akkurat begynt i ny jobb som førskolelærer og trives veldig godt i barnehagen! Lurer bare litt på hvordan jeg skal formidle nyheten om at jeg venter barn...? Skal jeg fortelle styrer eller ped. leder på avdelingen jeg jobber? Evt. be om et møte med begge eller fortelle det på et ped. møte? Noen som jobber/har jobbet i barnehage som har noen erfaringer? Regner med å fortelle det om et par uker, hvis alt er bra etter UL...

Tusen takk for det! Veldig deilig å ha fast jobb, ihvertfall nå som vi skal bli tre! Nå gjenstår det bare å kjøpe hus... 

du må jo si det til styrer...eller evnt en kontaktperson... gratulerer med ny  jobb[:D][:D]

Ta det først opp med styrer, du, så veileder hun eller han deg videre på hvordan du skal formidle den store nyheten til resten av personalgruppen. Husk at styrer må få vite dette i god tid for å få tak i en vikar når du skal ut i permisjon.
Lykke til[:)]

jeg jobber i barnehage og skal snart fortelle det.
styrer er den som må vite det først. siden det er hun som skal begynne å tenke på ny annsettelse i din stilling ved eventuell sykemelding og selvfølgelig i din permisjon.
så endten kan du si det selv til din ped.leder eller du kan få styreren til å bringe gledesmeldingen :D

jeg jobber i barnehage og fortalte det i dag faktisk til pedagogisk leder på avdelingen min.
syns det er viktigst at den jeg jobber nærmest vet om det sånn at hun vet hvordan det ligger ann og lettere å bli tatt hennsyn til da i tilfelle dårlige dager.
Men må si det te styrer snart nå,for viser ganske godt og føler hun kikker veldig mye...

Tusen takk for svar alle sammen! Vet ikke om jeg gruer eller gleder meg mest, men gleder meg i allefall til det er overstått! Håper bare det ikke blir noen sure miner siden jeg akkurat har begynt... Men regner med at det skal gå bra!

gratulere med ny jobb!! [:D]  ville sagt det til den jeg hadde ansett som min sjef! [:)] så får den si det videre! gode nyheter går som ild i tørt gress,så det tar nok ikke lang tid før alle vet det da! [:D]

Back
Topp