Ny jente!

mila76

Betatt av forumet
Hi!!!
Jeg er ny her...Vi har prøvd nå siden april...lurte på hvis det er noen i min alder,28, som prøver for sitt første også?
 
Velkommen, og lykke til med prøvinga..
Ja, jeg tror vi har noen prøvere på din alder her inne.. [;)]

De dukker nok opp snart[:D]
 
Hei og hjertelig velkommen til oss[:)]

Her vil du garantert trives!!!Jeg er 27 år, og min samboer og jeg prøver nå vi også... Begynte i mars, og da klaffa det på 1. forsøk, men mistet den lille spiren vår desverre...[:(] Men nå er vi i gang med prøvingen igjen, og håper alt skal gå bra neste gang[:D]

Det er mange av oss her inne, og alltid gode råd og tips å få. Ingen spørsmål er for dumme, og man kan dele alt mulig med andre...

Ønsker dere masse lykke til, og snart kommer det nok en liten spire i magen din...[:)]

Klem
 
Velkommen hit til oss!
Jeg er 24 år og har prøvd et helt år!
Håper du får det koselig sammen med oss [:D]
 
Takk!!!
Har begynt å få panik i det siste...at vi få aldri barn...prøving er ikke lett...denne gangen skal jeg prøver hostesaft...håper det hjelper...har noen av dere prøvd det?
 
Hei Mila76=)

Jeg er 29 år,og jeg og samboeren har prøvd å få barn i 6 år.Blitt gravid 2 ganger i løpet av den tiden,men senaborterte begge gangene[:(]Så nå er vi prøvere igjen[;)]
-KLEM-
 
Velkommen hit! Er selv 24, snart 25 år og har prøvd i ca 2 år... Akkurat fått utredning og er full av pågangsmot... Dette skal vi få til!!!

Lykke til[;)]
 
Det var trist å høre,Laila...Håper det klaffe snart for dere...Jeg prøvde samtidig meg noen venniner,og alle 3 er gravid nå.Men vi skal ikke gi oss...Det er bare at av og til få jeg en liten panikk at vi skulle ikke har ventet så lenge.Men ellers er jeg alltid spent rett etter EL....
 
Pergotime?Er det en veldig lang proses med utredning?
Klem..
 
Jeg har prøvd hostesaft denne gangen, så det blir spennende å se hvordan det går [:)]
 
Heisann!

Jeg er 27 år, og vi prøver for første gang også. Er nå i vår 4 pp, og får av og til (ganske ofte egentlig...[8|]) samme følelsen som deg, om at vi kanskje ikke klarer å få det til?

Men det er igrunn bare dumt å bruke energien vår på slike tanker. Det TAR lang tid for noen å bli gravide, vi får bare innfinne oss med det, og prøve å glemme alle våre venner som blir gravide samme måneden de slutter med prevensjon... (jeg har mange slike venner jeg også..)

Lykke til med prøvingen i allefall!
 
er snart 27 , og første gang for oss også, har prøvd ca 1 år no, og vert til utreding, eg har ein del vannsyster/blemmer på eggstokkene..derfor kan det ta litt tid..men ellers skal alt vera i orden, så får berre stå på her[:D] og så jobber min mann offshore, så ikkje alltid det klaffer [8D]
 
Godt å vite at det er andre i det samme situasjonen som kan forstår!
 
Vi må bare stå på og prøver.....Håper det skjer snart...lykke til med prøving!!!
Klem...
 
ønsker alle lykke til ja [:)] litt skuffa idag men..går nok over..[&o]
 
lykke til til alle dere prøvere[;)]
 
hei og velkommen til oss mila76[:D] lykke til med prøvingen, håper det snart flytter inn en huleboer i magen din:)
jeg er 25 og prøver på mitt første
 
Hei og velkommen hit! Jeg er 24 og min mann er 33. Vi har prøvd i 20 mnd nå. Dette er siste prøve periode for oss for en stund. Jeg må bare prøve å ta en pause, ellers tror jeg at jeg kommer til å bli lagt inn på psyk[:D] Lykke til med prøvingen!
 
[:)]Velkommen til deg!! Jeg er 28, men prøver for vår tredje.... Men selvfølgelig like spennende hver gang!
 
Back
Topp