Ny januar-Mamma :)

Smilefjeset

Elsker forumet
Hei jenter!
Jeg melder meg nå inn i et nytt terminforum, med håp om å treffe mange herlige mennesker, og dele sorger og gleder gjennom svangerskapet vårt!

Litt om meg:
Blir 21 år gammel i sommer, samboer og har sønnen Jonas, som ble født i 2009.
Bor på Hamar, og jobber for tiden som servitør. 
Nå er jeg altså gravid igjen.
Vi fikk den gledelige nyheten i dag tidlig, selvom jeg har hatt det på følelsen en stund at denne gangen klaffet det og i følge beregninger er jeg kun 4+6, så håper jo på at alt går bra videre.

Jeg hang endel på juli -09 da jeg fikk Storebror, men ettersom det dabbet litt av der, endte jeg mer og mer opp på Generell.
Nå vil jeg gjerne treffe litt mennesker det går ann å bli kjent med, som går gjennom akkurat det samme som meg..

Fortell litt om deg? :)

Tusen takk! Har dere allerede rukket å fått et greit forhold til hverandre her inne, eller?

Gratulerer så masseemoticon
Eg er 27 år gammel(i sommer),har samboer og 2 barn og en hund.
Er utdannet som kokk,men jobber for tiden i barnehage.

gratulerer med spiren og velkommen hit til oss

gratulerer så masse og velkommen til oss :)

jeg er 24 år , fra trondheim og har også en gutt som heter Jonas som er født 09 hang en del på april 09, men dabbet også litt av på slutten...tenkte jeg skulle være litt mere aktiv her denne gangen, men med jobb og en liten gutt så vi se hva det blir :)

Gratulerer så mye og velkommen!!
Her ventes barn nr 3, og har fra før to nydelige jenter på 5 og 2 åremoticon Er 31 år, og lykkelig gift! Tøybleiemamma, sykepleier og liker friluftslivet.. Bor på landet, så det passer godt, hehe..

Velkommen.

Da kan jeg jo røpe at vi nok har delt forum før, men kan ikke si jeg husker igjen nicket ditt:) Jeg var ikke så veldig aktiv og har byttet nick nå da, siden det ikke er offisielt enda:)

mammamoren skrev:
Gratulerer og velkommen til oss :)

sign

En mini til skrev:
Velkommen.

Da kan jeg jo røpe at vi nok har delt forum før, men kan ikke si jeg husker igjen nicket ditt:) Jeg var ikke så veldig aktiv og har byttet nick nå da, siden det ikke er offisielt enda:)

Hadde nicket IdaMamma90 før, men tipper jeg var en ganske anonym person.. Ikke den som ropte høyest i tråder..
Mën jeg må si jeg ble veldig nysgjerrig på deg nå.. :p

IdaLolita skrev:
En mini til skrev:
Velkommen.

Hadde nicket IdaMamma90 før, men tipper jeg var en ganske anonym person.. Ikke den som ropte høyest i tråder..
Mën jeg må si jeg ble veldig nysgjerrig på deg nå.. :p

Ja, da husker jeg deg:) Kan sende deg en pm med hvem jeg er.Tørr ikke å si det her før jeg har sett at det er liv.

Weeeeee!! Velkommen skal dere være :D Gratulere så mye!

Gratulerer så masse :)

Back
Topp