Ny innpå her, og hadde trengt litt hjelp :))

CLJ

Glad i forumet
Hei jenter!
 
Jeg ser ut til å bli alene med mitt lille nurk som skal komme i juni. Det er absolutt ikke noe jeg syns er helt tragisk, men sånn er det noen ganger.
Det jeg lurer på er, hvis mor og far bor i forskjellige byer under første år til lille mann. Hvor mye kan far kreve å ha han? Jeg syns jo det er helt tragisk å tenke på at lillegull skal måtte forlate sin mor en hel helg når han er pitteliten. Noen som vet om reglene rundt dette?
Tror nemlig at bf vil være interessert i å ha det han kan få, noe jeg syns er viktig også. Men er bare redd for å måtte gi han fra meg en hel helg som 3 mnd gammel liksom... Han vil jo da være litt avhengig av meg tenker jeg..
Noen som vet??
 
Velkommen inn hit, nei det er ikke tragisk å være alene, noen ganger er det det beste for en selv og barnet/a.

Hmm om du ammer kan jo ikke han være hos bf i en annen by da.

Trodde ikke det var vanlig med sånt når de er så små??

Hvorfor kan ikke heller bf komme på besøk til deg da for å se barnet når han ønsker?
 
ORIGINAL: Starlight Girl

Velkommen inn hit, nei det er ikke tragisk å være alene, noen ganger er det det beste for en selv og barnet/a.

Hmm om du ammer kan jo ikke han være hos bf i en annen by da.

Trodde ikke det var vanlig med sånt når de er så små??

Hvorfor kan ikke heller bf komme på besøk til deg da for å se barnet når han ønsker?

 
Jo for min del er det helt greit. Han kan få være der hele ferien sin om han så vil. Men tror han vil mere enn det. Forstår vel ikke helt hvor liten dette nurket egentlig er. Han vil ha han fra tors-søn en gang i mnd. helt fra starten av, noe jeg har sagt ikke er mulig og det må han forstå. Og da syns han jeg er urettferdig[&:]
Skal ikke være lett dette altså.. Skulle ønske det var mye enklere, men om man ikke er verken forelsket eller noe annet, så skal man jo ikke bli sittende igjen å "angre" på en måte..
 
ORIGINAL: CLJ

ORIGINAL: Starlight Girl

Velkommen inn hit, nei det er ikke tragisk å være alene, noen ganger er det det beste for en selv og barnet/a.

Hmm om du ammer kan jo ikke han være hos bf i en annen by da.

Trodde ikke det var vanlig med sånt når de er så små??

Hvorfor kan ikke heller bf komme på besøk til deg da for å se barnet når han ønsker?


Jo for min del er det helt greit. Han kan få være der hele ferien sin om han så vil. Men tror han vil mere enn det. Forstår vel ikke helt hvor liten dette nurket egentlig er. Han vil ha han fra tors-søn en gang i mnd. helt fra starten av, noe jeg har sagt ikke er mulig og det må han forstå. Og da syns han jeg er urettferdig[&:]
Skal ikke være lett dette altså.. Skulle ønske det var mye enklere, men om man ikke er verken forelsket eller noe annet, så skal man jo ikke bli sittende igjen å "angre" på en måte..


Haha han kan bare drømme videre om han tror han kan ha han hele helger når han er bitte liten.
Du får fikse ett møte med en helsesøster,deg og bf så skal du se han vet litt mer etter møtet.

Nei det er ikke lett,men livet er sånn, man lærer av det og bruker erfaringene til noe positivt [;)]
 
ORIGINAL: CLJ

ORIGINAL: Starlight Girl

Velkommen inn hit, nei det er ikke tragisk å være alene, noen ganger er det det beste for en selv og barnet/a.

Hmm om du ammer kan jo ikke han være hos bf i en annen by da.

Trodde ikke det var vanlig med sånt når de er så små??

Hvorfor kan ikke heller bf komme på besøk til deg da for å se barnet når han ønsker?


Jo for min del er det helt greit. Han kan få være der hele ferien sin om han så vil. Men tror han vil mere enn det. Forstår vel ikke helt hvor liten dette nurket egentlig er. Han vil ha han fra tors-søn en gang i mnd. helt fra starten av, noe jeg har sagt ikke er mulig og det må han forstå. Og da syns han jeg er urettferdig[&:]
Skal ikke være lett dette altså.. Skulle ønske det var mye enklere, men om man ikke er verken forelsket eller noe annet, så skal man jo ikke bli sittende igjen å "angre" på en måte..



Overnattingssamvær anbefales ikke før en unge har passert året [:)]
 
Back
Topp