Amelia Bedelia Elsker forumet 13 Jun 2013 #21 Moderator Stine skrev: Jeg beklager, det er jeg som har gitt feil beskjed. Man får automatisk tilgang til VIP som tilgangsansvarlig. Beklager det! Klikk for å utvide … Betyr det at vi kan velge hvem som helst da? Så lenge de har tilgang til den skjulte gruppen?
Moderator Stine skrev: Jeg beklager, det er jeg som har gitt feil beskjed. Man får automatisk tilgang til VIP som tilgangsansvarlig. Beklager det! Klikk for å utvide … Betyr det at vi kan velge hvem som helst da? Så lenge de har tilgang til den skjulte gruppen?
M Moderator Stine Guest 14 Jun 2013 #22 Amelia Bedelia skrev: Betyr det at vi kan velge hvem som helst da? Så lenge de har tilgang til den skjulte gruppen? Klikk for å utvide … Dere kan velge hvem dere vil av de som har termin i desember 13 =)
Amelia Bedelia skrev: Betyr det at vi kan velge hvem som helst da? Så lenge de har tilgang til den skjulte gruppen? Klikk for å utvide … Dere kan velge hvem dere vil av de som har termin i desember 13 =)
~Heijdii~ Lever livet ! VIP 16 Jun 2013 #23 Moderator Stine skrev: ~Heijdii~ har også over 6000 innlegg. Klikk for å utvide … Men jeg bruker bare app på tlf.. så blir vanskelig for meg å fikse sånt
Moderator Stine skrev: ~Heijdii~ har også over 6000 innlegg. Klikk for å utvide … Men jeg bruker bare app på tlf.. så blir vanskelig for meg å fikse sånt
M Moderator Stine Guest 18 Jun 2013 #24 snart_3? skrev: Hvis ingen andre vil så kan jeg være det jeg Klikk for å utvide … Er du fortsatt interessert i å være tilgangsansvarlig? Ta kontakt med meg på pm
snart_3? skrev: Hvis ingen andre vil så kan jeg være det jeg Klikk for å utvide … Er du fortsatt interessert i å være tilgangsansvarlig? Ta kontakt med meg på pm