Ny info ang.bleiekrigen;)

ORIGINAL: mo9ka

Nå koster det 5,- for en pakke landlord bleier! 56 bleier i en pakke.[:-][;)]
[/quote tuller du???

ORIGINAL: KiNiZ

[/quote tuller du???

Nei, gjør nok ikke det[;)] Snart får vi vell betalt for å ta med oss bleier[8D]

[/quote tuller du???
sikker på at det gjelde alle rema butikkene? Er vel de som selger landlord bleier

sykt!!!

har ikke testet de,men er fornøyd med 102 pampers for 65kr på obs ,så holder meg til dem ..)

[/quote tuller du???
sikker på at det gjelde alle rema butikkene? Er vel de som selger landlord bleier

Ikke helt sikker, men ser det er en tråd om det på generelt og. Du kan sikkert se om det står mere om det der.

Haha, det kommer til å ende sånn jeg sa tidligere, at vi FÅR bleier når vi handler[:D]

Forresten har Spar beste avtale på Libero nå, de har satt ned prisen til halv pris - OG avtalen om at om du kjøper 2 pakker Libero får du med ett annet valgfritt Libero-produkt uten kostnad. Kjøpte 2 pakker bleier i går til 47,- og tok med en gratis Libero våtserviett[:)]

ORIGINAL: *blomsterpia*

Haha, det kommer til å ende sånn jeg sa tidligere, at vi FÅR bleier når vi handler[:D]

Forresten har Spar beste avtale på Libero nå, de har satt ned prisen til halv pris - OG avtalen om at om du kjøper 2 pakker Libero får du med ett annet valgfritt Libero-produkt uten kostnad. Kjøpte 2 pakker bleier i går til 47,- og tok med en gratis Libero våtserviett[:)]

På kiwi får du jo 4 pakker til 46,90 nå da[:)]

Kiwi har jo 2 bleiepakker til både 2 for 1 og halv pris. Dvs.23.50 for 2 pakker. Er ikke sikkert det blir billigere...?

Vi forsøkte Landlord ei periode og var igrunn veldig fornøyd. Vet ikke hvorfor vi gikk over til Libero igjen... [8D]

Kiwi har jo 2 bleiepakker til både 2 for 1 og halv pris. Dvs.23.50 for 2 pakker. Er ikke sikkert det blir billigere...?

Vi har ikke Kiwi her oppe så den gjelder ikke for oss[8D]

DOH!!!!! Og jeg som kjøpte to pakker(88 stk) LL-bleier forrige uke!!!!!!![8D] Har jo bleier lenge av de to pk!!!![8D]

takler ikke libero bleier jeg altså så selv om de hiver de etter meg på kiwi vil jeg heller betale for pampers [8D] handler dem på obs

Samme her! Vi slengde oss på liberotilbudet på kiwi og de tre seneste nettene har han lekkt igjennom med de bleiene [:'(] nå drar vi til obs igjen [:)]

ORIGINAL: dommett

takler ikke libero bleier jeg altså så selv om de hiver de etter meg på kiwi vil jeg heller betale for pampers [8D] handler dem på obs

Landlord bleiene funket ikke her i gården.. kjedelig.. men nå er jo Libero så billig så da er jo ikke det noe problem lengre [8D]

ORIGINAL: Klatten

Vi forsøkte Landlord ei periode og var igrunn veldig fornøyd. Vet ikke hvorfor vi gikk over til Libero igjen... [8D]

Duh, vi har en halv pakke Landlord liggende, altså en tilsvarende vanlig pakke som Libero f.eks. har.. vil du ha den på treffet??? Her ligger den bare å blir flyttet rundt på, synes det er så trasig å hive bleier.. [>:]

Back
Topp