mai-spire <3
Elsker forumet
Nå koster det 5,- for en pakke landlord bleier! 56 bleier i en pakke.[:-][;)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: KiNiZ
ORIGINAL: mo9ka
[/quote tuller du???
Nei, gjør nok ikke det[;)] Snart får vi vell betalt for å ta med oss bleier[8D]
ORIGINAL: KiNiZsikker på at det gjelde alle rema butikkene? Er vel de som selger landlord bleier
ORIGINAL: mo9kaNei, gjør nok ikke det[;)] Snart får vi vell betalt for å ta med oss bleier[8D]
[/quote tuller du???
ORIGINAL: KiNiZ
ORIGINAL: KiNiZsikker på at det gjelde alle rema butikkene? Er vel de som selger landlord bleier
ORIGINAL: mo9kaNei, gjør nok ikke det[;)] Snart får vi vell betalt for å ta med oss bleier[8D]
[/quote tuller du???
Ikke helt sikker, men ser det er en tråd om det på generelt og. Du kan sikkert se om det står mere om det der.
ORIGINAL: *blomsterpia*
Haha, det kommer til å ende sånn jeg sa tidligere, at vi FÅR bleier når vi handler[:D]
Forresten har Spar beste avtale på Libero nå, de har satt ned prisen til halv pris - OG avtalen om at om du kjøper 2 pakker Libero får du med ett annet valgfritt Libero-produkt uten kostnad. Kjøpte 2 pakker bleier i går til 47,- og tok med en gratis Libero våtserviett[:)]
Haha, det kommer til å ende sånn jeg sa tidligere, at vi FÅR bleier når vi handler[:D]
Forresten har Spar beste avtale på Libero nå, de har satt ned prisen til halv pris - OG avtalen om at om du kjøper 2 pakker Libero får du med ett annet valgfritt Libero-produkt uten kostnad. Kjøpte 2 pakker bleier i går til 47,- og tok med en gratis Libero våtserviett[:)]
Kiwi har jo 2 bleiepakker til både 2 for 1 og halv pris. Dvs.23.50 for 2 pakker. Er ikke sikkert det blir billigere...?
ORIGINAL: dommett
takler ikke libero bleier jeg altså så selv om de hiver de etter meg på kiwi vil jeg heller betale for pampers [8D] handler dem på obs
ORIGINAL: Klatten
Vi forsøkte Landlord ei periode og var igrunn veldig fornøyd. Vet ikke hvorfor vi gikk over til Libero igjen... [8D]