Ny i novemberforum

<3 spireliten

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
❤ Aprilbarna19 ❤
Hei :) Etter Oul i dag ble ul-terminen min satt frem til 30. November og derfor sniker jeg meg litt inn her hos dere også. Menstermin er 8. Desember så synes det var et stort hopp :p fikk vite at vi venter en liten gutt i dag :D <3 jeg er førstegangsgravid, jobber som sykepleier på sykehuset, og har vært sammen med forloveden i 9 år i sommer :) det ser ut som en flott gjeng med november damer her i denne gruppen :)

Hei :) Etter Oul i dag ble ul-terminen min satt frem til 30. November og derfor sniker jeg meg litt inn her hos dere også. Menstermin er 8. Desember så synes det var et stort hopp :p fikk vite at vi venter en liten gutt i dag :D <3 jeg er førstegangsgravid, jobber som sykepleier på sykehuset, og har vært sammen med forloveden i 9 år i sommer :) det ser ut som en flott gjeng med november damer her i denne gruppen :)
Velkomme til oss og gratulerer med den lille prinsen! <3

Velkommen skal du være :-D Jeg har en fot her inne selv, da jeg har termin 29.10, og er førstegangs, så kan jo fort bli november :-) Gutt her også :-D

Velkommen og gratulerer med gutt i magen ☺️☺️

Velkommen og gratulere med gutten:D jeg har termin 28 november, så jeg henger også litt i begge forumene:) kjekke damer begge plasser:D

Velkommen og gratulerer med gutt!:D

Back
Topp