Ny i Mars gjengen :-)

lindindian

Andre møte med forumet
Ville bare innom og si hei til alle dere som venter i mars. Selv har jeg termin 10.mars men begynner å bli utrolig utålmodig . Sliter med bekken løsning og har hatt mye kynnere og mens lignende smerter i tre dager.  Har angst for å kanskje måtte gå overtid, noen som vet hva som må til for å bli satt igang??  

Jeg vet ikke hvordan du blir satt igang!!!!Men ønsker deg velkommen...Tror alle er lei nå og vil ha sin baby ut!!!!!Ønsker deg LYKKE til....Før en vet ordet av det er nok babyene i armene våre!!!!!Lykke til...Håper hun Tea louise kommer ut ....sLiter med vonde kynnere og slimproppen er borte går med 3cm åpning....har gjort det i 14 dager så er gansge lei og sliten....Legen sa jeg ikke fikk noe ny time for hun kom vist snart!!!!!!!!

Hei hei, og velkommen hit!!!
Lykke te de siste uken[;)]

Velkommen til marsklubben. Bedre sent enn aldri [;)]

Håper du slipper å vente så alt for lenge da. Mange her inne som begynner å bli litt utålmodige [:-]

Hei hei, og velkommen hit[:)]

Mange som venter spent her, og som gjeeeerne skulle født i dag[;)]

Av egen erfaring så tror jeg det skal mye til for bli satt i gang fordi det er mange komplikasjoner forbundet med det... Hatt noen samtaler om det med både jordmor og gyn på sykehuset. Men det kommer jo an på hvor du hører til så klart. Tønsberg setter ikke i gang før du er to uker over hvis det ikke er noe spesielt da så klart[:)]

Jeg har forberedt meg på å gå to uker over tida, og sånn er det bare tenker jeg. Lite jeg får gjort med det liksom, og det er vanlig å gå ei uke over med første barnet....
Det går nok bra skal du se, lykke til[:)]

Hei på deg!!

Jeg er også ny her (godt jeg ikke er den eneste)! Har lest en del og registrerte meg for LEENGE siden, men har aldri rota meg til å bruke forumet noe særlig. Har 23 dager igjen til termin, så nå nærmer det seg [:)]

Velkommen til deg også Hakunamatata [:)]

Hei og takk for det :-)
dette er min andre fødsel . Har en sønn på seks år som jeg fikk på term dagen . Har så enormt vondt i bekkenet spesielt om natten . Får ikke sove så jeg går helt i koma om dagen . Vet ikke om jeg klarer 2 uker ekstra. Når er det du har termin??  Lykke til[:)]

Hei og velkommen til mars-forumet til dere som er nye! [:D]

huff ja . Vi er visst mange som synes vente tiden blir lang ..  Ønsker deg masse lykke til . Kanskje vi blir liggende på sykehuset samtidig[:)]

Hei samme her :-)
Har vært registrert lenge og lest her hver dag men først i går at jeg skrev inn. Ønsker deg masse lykke til med fødselen [:)]

Hei hei!
Hvor skal du føde lindindian?
Du har termin dagen før meg. [:D]

Hei Jandia . Jeg skal føde på sykehuset i Telemark . Føler du at ting er på gang eller tror du at du kommer til å gå over tida du da??
klem

hei lindindian[:)] jeg har termin 23 mars så det er nok en stund gjenn enda.[&:] men lille pia holdt på å komme i uke 33 men fikk stoppet det da.heldigvis[:)] siden da  har jeg egentlig gått og ventet og når det  er ingen som tror at jeg går tiden ut heller  så blir nok tiden enda lengre ja...[&:] dette er nr 3 for meg.fikk første mann 6 uker før tiden(en jente) og nr to kom på termin datoen (en gutt) men men det er vel bare og bite tenna sammen en stund til ja.[;)] 

Hei, velkommen og lykke til til dere nye! [:)]

ORIGINAL: lindindian

Hei Jandia . Jeg skal føde på sykehuset i Telemark . Føler du at ting er på gang eller tror du at du kommer til å gå over tida du da??
klem

Med min flaks kommer jeg sikkert til å gå over tida, men jeg har en rar følelse av at noe skjer neste uke. hehehe...

Du da???

Skal føde på Ullevål jeg.

Back
Topp