Ny i klubben

strikke_lise

Andre møte med forumet
Heisan jenter!
Jeg melder meg herved inn her hos dere[:)], termin 3. mars, og har ei lita snella fra før av.
Gleder meg til å bli kjent med dere, og dele gleder og sorger.
Som navnet mitt tilsier har jeg en stor lidenskap i strikking, og er fortiden helt hekta på monsterbukser!

Hei hei, gratulerer med spire i magen, og velkommen hit til mars-gjengen!  [:D]

Velkommen [:)]

Monsterbukser er kjempetøffe! Har en til Lillegutt [:D]

Gratulerer med en liten skatt i magen, og velkommen[:D][:D]

Selv har jeg lyst til å lære meg å strikke, men så var det det med tålmodighet da[8|][:)]

Gratulerer så mye med frøet i magen:-)

Har også lyst å lære å strikke, men lurer på om jeg noengang får tid..Tida strekker vel neppe til når vi får en liten baby og storesøster da er litt over 2 år, samtidig som pappan er borte halve året:// Dvs 4 uker på og 3 uker av i offshorerotasjon. Juhuu:-)

velkommen så mye!!:-D

Gratulerer så mye.. velkommen hit til oss[:D]

ORIGINAL: evighusbygger

Hei hei, gratulerer med spire i magen, og velkommen hit til mars-gjengen!  [:D]

gøy at vi stadig blir flere [:)] gratulerer og velkommen [:)]

Gratulerer så masse og velkommen hit... har også veldig lyst å lære meg å strikke.. Skjønner ingenting av det jeg...

Velkommen[:D]

Gratulerer og velkommen hit!!Monsterbukser sier du?!!!?Er det bare å legge inn bestilling da eller[8D]

Gratulerer såååå mye...Koselig med strikkefolk inn her...Selv har jeg aldri hatt tålmodighet emd det [&o] Men elsker strikke klær til ungene [:)]

ORIGINAL: **Haley**

Gratulerer og velkommen hit!!Monsterbukser sier du?!!!?Er det bare å legge inn bestilling da eller[8D]

Bare å legge inn bestilling ja[:D] kan hende det tar litt tid, men bukse skal du få, send meg en PM

gratulerer så masse.
Og velkommen inn hit til oss.
Årh heldig du er som kan strikke.
har prøvd det flere ganger.
men er ikke den mest tålmodige sjelen akkurat,
[:D][:D]

Endeleg fleire strikkegalne her! [:)]

Eg har snart strikka ut boka Strikk til Nøstebarn... [:D]

Back
Topp