Ny i forumet, venter andre barn:-)

Alma R

Andre møte med forumet
Hei! Jeg har tidligere hatt profil her da jeg ventet min første sønn som ble født i februar 2011. Etter samlivsbrudd og nå nytt ekteskap så er det tid for barn nr 2 :) har ikke fått termin dato enda, har tidlig ultralyd neste fredag, men ifølge min egen beregning er jeg 5+6 idag, etter to positive tester og et lege besøk :) jeg og mannen min ønsket oss barn så denne gangen var det planlagt :)

Jeg liker å lese trådene her, veldig godt å se at mange føler det samme og har samme symptomene. I mitt første svangerskap hadde jeg en tung tid I livet og fikk ikke nyte hverken svangerskapet eller barselstiden, det kan jeg nå ♡ vi gleder oss veldig. Fikk velkomst pakken levert på døra midt på natta I natt ♡ var veldig stas.

Dette er vel en hei/bli kjent tråd fra min side :) ser jeg nå som jeg skravler I vei.

Jeg er da 25 år, gift, 1 sønn fra tidligere ekteskap, og venter helst en sønn eller to til Hehe. Vi håper på tvillinger selvom det er liten sjanse da det er bare et par fra hans side og ingen fra min :D

Håper vi alle kan dra nytte av forumet og at alt går bra med alle mødre og barn ♡

Hilsen Alma :)

Gratulerer og velkommen til oss. :)

Gratulerer og velkommen i mars-gjengen :)

Gratulerer og velkommen :)

Gratulerer så mye :) en venninne av meg venter tvillinger i disse tider :) hun hadde veldig lyst på tvillinger.... ingen i familien har fått tvillinger tidligere, men jammen ble det tvillinger på dem :) you never know!

Back
Topp