Ny hos dere =) (Mye lesestoff )

Drømmefia

Andre møte med forumet
Heisann =)

Etter 4år med prøving har vi endelig fått sendt inn en søknad om ivf til Haukeland.
Men "ghaaaaad" ting tar tid :(
Gyn sendte den forhåpentligvis inn i midten/slutten av juli. (Vet ikkje sikkert pga. Noen nye prøver hun mente at eg måtte ta på Haukeland, før hun kunne sende søknaden).
Krysser fingrene for at vi e igang før jul :/ det er vertfall drømmen. (Litt optimistisk!) =)
Kommer nok til å snike litt her inne med dere i tiden som kommer =) håper på å få litt nye tanker rundt det hele..

Eg fekk meg en skikkelig knekk for noen uker tilbake, rett og slett pga for mangen gravide og nyfødte barn rundt meg for tiden.
Sliter litt med å være sosial, pga redsel for spm og kordan eg kommer til å reagere.
Så nå prøver eg å kravle meg sakte men sikkert opp igjen.. Uten å egentlig vite kordan eg skal gjøre det.
Eg har aldri hatt problemer med at de rundt meg har blitt gravid.
Faktisk så har det alltid gledet meg. Helt til for noen uker siden.
Da eg ble tante.
Føler meg som et monster igrunn. Som om eg har mistet meg sjøl litt i denne tunge prosessen..
Og DET gjør ikkje ting så veldig mye bedre i den tunge prøvetiden.

Men nå er det slutt på klaging og surmuling.! Begynne å ha troa igjenn! =) reise meg opp fra møkka! =)
Synes det er veldig spennende å lese det dere skriver her inne. Per dags dato vet eg ytterst lite om det vi har i vente. Grugleder meg =)

Ønsker alle et nydelig under om ikkje så altfor lenge <3

Takk som leste =)

Hei og velkommen hit. Håper prosessen ikke tar for lang tid for dere. Vi har prøvd i snart fem år selv før vi nå starter med prøverør. Her er det tette eggledere som har skylden. Søknad t st Olavs ble sendt i juni og vi gikk svar rett før de sommerstengte. Skal starte med medisiner nå i september. Vet heller ikke så mye om det her men lærer nok underveis. :) lykke til

---------------------------
Bruker mobilen nå :)

Takk det samme til deg =) vi har virkelig en spennende tid i møte!
Her har de ikkje funnet noe spesifik årsak. Men siste prøven til sabo viste litt ferre en normalen, dog frisk og rask! Så tror det er det vi blir behandlet for nå.. Oi, da gikk det jaggu fort med dere! :D så deilig! Ingenting er bedre en det!
Håper dere får full klaff på første forsøk =) blir spennde å følge med på deg =) du får holde oss oppdatert =)
Masse lykke til!

Velkommen hit! Håper du får et fruktbart opphold! Tiden frem mot jul går alltid fort, plutselig er det din tur skal du se!

velkommen! jeg er ny her jeg også :) venter bare på et svar fra sykehuset om jeg får prøverør...noe jeg håper på....så tiden blir laaaang å vente frem til jeg får et svar eller at vi kommer inn til forsamtale . masse lykke til og håper det ikke går for sakte for deg frem til da :)

Heisann =)

Etter 4år med prøving har vi endelig fått sendt inn en søknad om ivf til Haukeland.
Men "ghaaaaad" ting tar tid :(
Gyn sendte den forhåpentligvis inn i midten/slutten av juli. (Vet ikkje sikkert pga. Noen nye prøver hun mente at eg måtte ta på Haukeland, før hun kunne sende søknaden).
Krysser fingrene for at vi e igang før jul :/ det er vertfall drømmen. (Litt optimistisk!) =)
Kommer nok til å snike litt her inne med dere i tiden som kommer =) håper på å få litt nye tanker rundt det hele..

Eg fekk meg en skikkelig knekk for noen uker tilbake, rett og slett pga for mangen gravide og nyfødte barn rundt meg for tiden.
Sliter litt med å være sosial, pga redsel for spm og kordan eg kommer til å reagere.
Så nå prøver eg å kravle meg sakte men sikkert opp igjen.. Uten å egentlig vite kordan eg skal gjøre det.
Eg har aldri hatt problemer med at de rundt meg har blitt gravid.
Faktisk så har det alltid gledet meg. Helt til for noen uker siden.
Da eg ble tante.
Føler meg som et monster igrunn. Som om eg har mistet meg sjøl litt i denne tunge prosessen..
Og DET gjør ikkje ting så veldig mye bedre i den tunge prøvetiden.

Men nå er det slutt på klaging og surmuling.! Begynne å ha troa igjenn! =) reise meg opp fra møkka! =)
Synes det er veldig spennende å lese det dere skriver her inne. Per dags dato vet eg ytterst lite om det vi har i vente. Grugleder meg =)

Ønsker alle et nydelig under om ikkje så altfor lenge <3

Takk som leste =)

Hei!

Da ligger vi like langt i løypen! Kan jo fortelle at jeg har følt det på akkurat samme måte med nyfødte nevøer og venninner som til stadighet blir gravide.. Tror alle her inne kjenner på den følelsen av og til! Vi sendte søknad i slutten av Juli og håper på brev i posten snart! Vi er noen flere som holder til på Haukeland i IVF Haukeland tråden, bare til å slenge seg med der også!

Tusen takk alle sammen =)

Sjøl om eg kunne tenka meg at detta møtet blir kortvarig, so blir da
spennende å følge med på dåke alle...

Takk for det Merethe 24. Kor finner eg IVF Haukeland tråden da? =)

Tusen takk alle sammen =)

Sjøl om eg kunne tenka meg at detta møtet blir kortvarig, so blir da
spennende å følge med på dåke alle...

Takk for det Merethe 24. Kor finner eg IVF Haukeland tråden da? =)

Den ligger under assistert befruktning =) Kan også søke på ivf haukeland i søkefeltet :)

Back
Topp