ny hm katalog

Bebibooms

Gift med forumet
i posten i dag [:D] gøøy.... syns det var noen fine mamma klær der... gleder meg til å sjåppe... [:D]

Ehh, ble skuffa jeg.

HM-katalog! WEEE, klær til høsten. Åja, stor mage i høst/vinter, se på mammadelen da. Hva? Ei jakke/cardigan, en genser, ingen av dem spesielt tykke, ellers t-skjorter og singleter. I HØSTkatalogen! Jeg var på hm for  noen dager siden, sommerklær ja, men jeg tenkte at når høstkolleksjonen kommer kunne jeg finne noen gensre. Siden jeg brukte mammaklær på våren sist, trenger jeg litt annet denne gangen, men poenget var jo da ikke t-skjorter....

ORIGINAL: *Stella*

Ehh, ble skuffa jeg.

HM-katalog! WEEE, klær til høsten. Åja, stor mage i høst/vinter, se på mammadelen da. Hva? Ei jakke/cardigan, en genser, ingen av dem spesielt tykke, ellers t-skjorter og singleter. I HØSTkatalogen! Jeg var på hm for  noen dager siden, sommerklær ja, men jeg tenkte at når høstkolleksjonen kommer kunne jeg finne noen gensre. Siden jeg brukte mammaklær på våren sist, trenger jeg litt annet denne gangen, men poenget var jo da ikke t-skjorter....

dette er jo den tidlige høst katalogen,kommer jo mer i vinterkatalogen da... jeg er godt hjulpen med noen fine bluser og sånne lange bomulls gensre... bruker stort sett vanlige klær på overkroppen jeg... er buksene jeg syns virka greie... treggingsene...og den leggingsen som er høy i livet, som går over magen... [:)] flotte til uggsa mine... hehe...

mammabukser har jeg.
På tidlig høst klarer jeg meg med den tynne genseren ja. Men jeg har et par sånne, sånnsett.

Jeg vet at jeg nok må vente på vinterkatalogen, men i RESTEN av katalogen fantes jo faktsik tynne strikkagensre og sånn da... men til mamma er det singlet...

Jaja, får vente på vinterkolleksjonen.

Klarte ikkje å dy meg, så eg bestilte litt klær[:D]

[:)] Så da var eg forngd med kveldens shopping, selv om det var igrunn bare jogge/kose klær[8D]

Fine klær [:D]

[:D]ja... de var kjempe fine... jeg liker sånne koseklær jeg...

Back
Topp