Ny her!!

kr.sandjenta

Andre møte med forumet
Hei, jeg er i dag den 16 mars 2010 5 uker og 3 dager på vei.
det er jo så gøy å finne andre å kjase med.. det er jo veldig tidlig enda.. men krysser fingrene for at det går bra denne gangen.
hadde 3 spontanaborter i 2009 så frykten er jo der enda.. men det hjelper jo for hver dag..

ville bare si hei til alle jeg :) alle blivende mødre :))

velkommen hit og gratulerer så masse med spiren[:D][:D] satser på at den holder seg der inne i mange mnd til[:)]

gratulerer[:)]

er helt ny her jeg å

Ja koselig at vi er flere.. :)) og ja.. håper virkelig det går fint denne gangen.. hvor langt er dere på vei??

ORIGINAL: *dreamer*

Velkommen hit og gratulerer så mye[:D][:D]
Håper at det går bra denne gangen[:)]

Gratulerer så mye og velkommen hit![:D]
Håper spiren din fester seg fast ilag med oss andre i 8 mnd![;)]

jeg testet positivt den 3 mars jeg.. veldig tidlig denne gangen... hadde siste mens den 6 februar.
første gang jeg har testet positivt så tidlig. tom før ventet mens..

var på sykehuset å tok hcg prøve også. så den var på 15 den 3 mars og 29 den 5 mars :) spennende!!

når testet dere positivt??

Velkommen hit!  Og gratulerer med en liten en i magen!  Krysser fingrene for at den blir helt til november[:D]

ORIGINAL: SistemannIMagen

velkommen hit og gratulerer så masse med spiren[:D][:D] satser på at den holder seg der inne i mange mnd til[:)]

Sign[;)]

Gratulerer med spire i magen og velkommen hit [:D]
Jeg testet positiv 6 mars, er 5 uker og 4 dager på vei, så temmelig likt som deg[;)]
Jeg hadde 2 sa  like før jul og en i 2005, så krysser fingrene for at spiren siter der denne gangen

vælkommen. håpe spira hold i 8 mnd te [:D][:D][:D] huske ikke katti æ tæsta positivt, men tok også hcg prøva pga tidligere spontanaborta.. Men mine va da litt høyere enn dine... ene på 2000 å nåkka, å den andre va 4.dobla av den forje.. Men mulig det fordi æ va lengere på vei da?? Men allefall, hold dæ hær inne. blir koselig å høre kordan det går vidre[:D][:D]

Back
Topp