Ny her : )

M.J

Flørter med forumet
Heihei :)

Har fått beskjed at jeg måtte komme meg inn her =) (=
Så kan jeg få være her med dere? ;)

Er ei jente på 20 år fra Larvik som venter en liten gutt 12.februar ^^,

Ps: Noen som kan prøve og forklare meg hvordan jeg får den stokken med hvor langt jeg er på vei inn på siden min? Får det ikke til gitt =P

hehe, så koselig :) velkommen, alltid koselig med fler ;D gratulerer med liten prins i magen :)

Det var koselig å høre =) (=
Tusen takk, for det =D ^^,

Velkommen [:D][:D][:D]

Hvordan får dere den stokken med hvor langt en er på vei frem?
Sitter å prøver men får det ikke til ;P hehe

Skjønner ikke så mye her ennå ;P

Velkommen til oss.

Du må velge deg en ticker som det så fint heter. Hvis du ser en du liker, klikk på den. Da kommer du til en ny side hvor du kan lage en selv. Etter du har gjort det, går du inn på Min profil her på BV, limer inn linken under Signatur. Husk å velge "Alltid legg til signatur ved innlegg" også.

Bare til å spørre hvis det ikke funker ved første forsøk eller kanskje noen andre forklarer det bedre. [:)]

Velkommet skal du være. Du klikker på en av de som er under her og registrerer data på den. Så legger du ut URL en mener jeg å huske. [:)] Og så går du inn på din profil og legger det inn i signatur. URL'en altså [:D]

Velkommen til oss![:D] Ser det er noen som har forklart deg hvordan du får ticker, så du får bare prøve deg fram[8D][:)]

Velkommen til oss [:D] og gratulerer så mye med gutten din

ORIGINAL: juneb

hehe, så koselig :) velkommen, alltid koselig med fler ;D gratulerer med liten prins i magen :)

Signerer![:D][;)]

Velkommen hit[:)]

Velkommen [:D] Og gratulerer med prinsen [:D]

- Takk, for all den gode hjelpen alle sammen : ) ^^,

Back
Topp