Ny her!!

snart4små

Andre møte med forumet
Hei på dere!! Prøver dette for første gang!! Jeg er mamma med jente på snart 13, ei på 6, og en liten gutt på 10 måneder, pluss en liten i magen! Er omlag 16 uker på vei, ikke helt sikker, var jo nesten i ammetåka da siste ble laget;)[:)] Minsten har innkjøring i barnehage, hvor han nå er uten mamma, og mamman sitter hjemme og er på gråten..har jo vært gjennom dette før, men det ser bare ut til å bli værre for hver gang!! Jobbet i samme barnehage, så det var jo meningen jeg skulle være sammen med ham, men var så heldig å få ny jobb...
Men kjenner bhg ut og inn, vet han har det godt, men det er fælt å være mamma slike dager[:(] Har vært innom disse sidene som gjest i forrige svangerskap, og har både ledd og grått sammen med det som virker som mange flotte jenter her inne!!

Velkommen skal du være! :) 

Velkommen! Litt godt å se at det er flere som har store barn fra før. Jeg tror at jeg er litt alene her om det. [;)]

Velkommen velkommen!
ALLE er jo velkomne og det er jo fint at ikke alle er i nøyaktig samme situasjon!

Jeg som førstegangs (kom sent i gang..) synes det er veldig betryggende at noen med erfaring også er med og diskuterer, deler historier og kommer med kommentarer!

Håper du vil trives her - jeg synes hvertfall det er en super gjeng som mer eler mindre "tilfeldigvis" har samlet seg i februarforumet

ORIGINAL: sirali

Velkommen! Litt godt å se at det er flere som har store barn fra før. Jeg tror at jeg er litt alene her om det. [;)]

hei :)
og velkommen.. jeg og har store gutter hjem[;)]en på 8 år og to ste sønner på 11 og 13 år.. alle gleder seg til babyen kjem. de vi ha en lille bror..

Hei og velkommen hit[:)]
Vi venter vårt 4 barn og det er første gangen det kommer fra magen[:)] De 3 andre skattene våre på 9,6 og 2 år er adoptert[:)]

Gratulerer og velkommen inn hit[:D][:D] Så kjekt at du ville kome inn til oss

Heisann;)
Så kjekt at du har lyst til å vere med oss:) Som medlem, - ikkje berre som gjest:)
Denne gjengen er super, så eg veit du kjem til å like deg;)

Velkommen!

Jeg har også "store" barn fra før. Gutt på 8 og jente på 6, så jeg håper på å få litt hjelp når den lille nye kommer...

Barnehagetilvenning er ikke lett, nei. Spesielt ikke for mamma`en.. Det er så inderlig vondt å gå fra hjertegullet sitt når man hører den såre gråten!

ORIGINAL: Sonic

ORIGINAL: Sonic

velkommen:)

Back
Topp