Ny her.

Des

Andre møte med forumet
Hey hey alle sammen[:D]Jeg er gravid for første gang og som resten av dere har jeg termin i mars. Har vist at jeg er gravid i 1 uke og er allerede 8uker og 1 dag på vei. hehe helt sykt. Men vi gleder oss så utrolig mye til tiden frem over..
Ha en forsatt god sommer alle sammen:)
Ps: tar gjerne imot linker med nyttige nettsider for gravide, eller ta kontakt hvis noen ønsker å dele erfaringer[:D][:D]

Hei Hei, og velkommen!!
Jeg er også 8 uker og 1 dag på vei! [:D]

Du finner jo mye god informasjon her inne på babyverden, både på fremsiden, og her inne på forumet! Mange flinke sjeler som vet svaret på det mest utrolige! [:D]

Håper formen er fin, og at du får et flott svangerskap!!

Takk i lige måte. Formen er knall her, overraskede faktisk. litt sliten men eller ikke noe annet som de sier man kan ha, hva med deg?

Hilsen Desiree

Velkommen hit! Her er det masse hyggelige pratsomme jenter[:)] Gratulerer med spiren[:D]

Gratulerer og velkommen hit![:D]

ORIGINAL: Des

Takk i lige måte. Formen er knall her, overraskede faktisk. litt sliten men eller ikke noe annet som de sier man kan ha, hva med deg?

Hilsen Desiree

Så flott å høre! Nyt svangerskapet! Selv har jeg hatt kvalmen/oppkast noen uker, men det varer nok ikke så lenge før det går over! [:D]

Gratulerer - velkommen hit og lykke til i svangerskapet [:)]

Her er en link til et innlegg med masse info til oss gravide:
http://forum.babyverden.no//tm.aspx?m=14534699

Gratulerer så mye og velkommen hit [:)]

Hei alle flotte gravide;)
Jeg er også ny her. Er 25 år og gravid med mitt første barn. Føles litt uvirkelig når jeg skriver det... Sikkert flere som føler det slik!
Jeg er 9 uker og 4 dager på vei i dag.
Skal til legen på første svangerskapskontroll om en uke. Er veldig spent!
Ellers prøver jeg å holde tett om det fram til uke 12,men allerede folk som har funnet det ut! Har fått mage allerede, men berger på jobb ved bruk av store klær!! Noen andre det synes tidlig på???

Lykke til videre i svangerskapet alle her inne[:D][:D][:D]

ORIGINAL: *Mina min*

Gratulerer og velkommen hit[;)]

Heisann og velkommer hit[:D][:D]

Hei hopp, velkommen!!! Gratulerer masse[:D]

ORIGINAL: *Mina min*

Gratulerer og velkommen hit[;)]

Gratulerer så mye begge to, og vlkommen hit til oss i Mars2010 [:)]

Gratulerer og velkommen hit[:D]

Back
Topp