ny her

bertelure

Forelsket i forumet
hei alle sammen. jeg er ny her. men jeg har kikket på disse sidene en stund. jeg har prøvd å bli gravid i 7 måneder ca.. tenkte kanskje at det kunne hjelpe litt å snakke med andre som kanskje er eller har vært i samme situasjon som meg.

hei, velkommen hit. håper det klaffer for dere snart. lykke til![:D]

Hei bertelure!
Jeg er også ny her... velkommen...

takk! virker som er fin side. godt å ha andre å snakke med syns jeg.. [:)] nå er det en ny periode foran meg og samboeren min, så vi får vi se om det klaffer denne gangen. håper på det! noen erfaringer med el tester?

ja, her er det kjempekoselig, og ingen spm er for dumme. veldig greit her. håper du trives

ORIGINAL: Beta

Hei på deg.. velkommen skal du være[:D] her er det heeelt supert.. håper du får en spire i magen din snart

det er det jeg håper på også [:)]

VELKOMMEN!! [:D]

Jeg prøver åsså å bli gravid, å det hjalp MYE å komme i kontakt med jentene her inne. Vi er i 8pp (prøveperode). Så det er godt med noen STÅ PÅ ord innimellom [;)]

LYKKE TIL...vi snakkes!!!

Klem fra Kathrine

ORIGINAL: ~Kathrine~

Jeg prøver åsså å bli gravid, å det hjalp MYE å komme i kontakt med jentene her inne. Vi er i 8pp (prøveperode). Så det er godt med noen STÅ PÅ ord innimellom [;)]

LYKKE TIL...vi snakkes!!!

Klem fra Kathrine

takker=) ja, godt å få snakke og høre andre erfaringer og kanskje noen gode tips! jeg begynner nesten å bli litt frustrert, redd for at jeg ikke kan få barn... men en får vel tenke positive tanker! [:)] snakkes

Ja her florerer det med gode tips!
Alt fra hostesatf til stillinger. Alt blir diskutert, å ingen spørsmål er for dumme!!

Jeg har lært UTRULIG mye av å være her, selv om jeg ikke har vært her så lenge..så det er bare å spørre i vei om det er noe man lurer på!

Kathrine

ORIGINAL: ~Kathrine~

Ja her florerer det med gode tips!
Alt fra hostesatf til stillinger. Alt blir diskutert, å ingen spørsmål er for dumme!!

Jeg har lært UTRULIG mye av å være her, selv om jeg ikke har vært her så lenge..så det er bare å spørre i vei om det er noe man lurer på!

Kathrine

det skal jeg gjøre. kommer ikke på noe akkurat nå, men det kommer nok noen spørsmål fremover. hehe

Å når de kommer er vi her [;)] å svarer det vi kan [:D]

Velkommen skal dere være- begge to [:D]

Signerer lisa79 her jeg også[:)][:)][:)]

velkommen og lykke til med prøvinga[;)]

ORIGINAL: Godhjerta

[:D]Hjertlig velkomne bertelure og jomfruen83 !![:D]
Vet dere kommer til å trives her.

signerer her jeg....

Back
Topp