Ny her

Tvillingmum

Betatt av forumet
Tok en test i dag som viste et stort blått kryss med en gang. Håper det går bra denne gangen da jeg egentlig var medlem av både juni og august klubben. Håper virkelig den sitter denne gangen.
 
Har mensmurringer som kommer og går, er så redd for at det skal tyde på noe galt, men ingen mensen....
 
hei og velkommen hit..gratulere forresten[:)]håper spiren sitter tiden ut denne gangen da[;)]
 
Gratulerer så masse med positiv test og velkommen hit. Har selv hatt sa to ganger så jeg skjønner at du er litt nervøs.  Har også mensmurringer,eller noe lignende smerter,men tror det er på hormonene og at livmoren vokser. Vi får tenke positivt og glede oss til uke 12. [:D] Husk at mange mister en gang eller to før det sitter. Det hjelper hvertfall meg litt å tenke på det. Hvor langt er du på vei og når har du termin?
 
Heisann, og velkommen!!

GRATULERER også, selvsagt! [:D]
 
ORIGINAL: Tvillingmum

Tok en test i dag som viste et stort blått kryss med en gang. Håper det går bra denne gangen da jeg egentlig var medlem av både juni og august klubben. Håper virkelig den sitter denne gangen.
 
Har mensmurringer som kommer og går, er så redd for at det skal tyde på noe galt, men ingen mensen....

 
Gratulerer så masse[:)] Dette går bra skal du se[;)] Var i juni terminforumet jeg også!!

 
 
Back
Topp