Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Melder min ankomst her [:)] Har termin 19 mars etter min termin. Skal til jordmor 6 september!! Gleder meg og gruer meg, håper alt er bra med det lille nurket [:)]
Gleder meg til å bli kjendt med dere her inne [;)]
Gratulerer og velkommen hit! Herlig med en liten bebis på vei! [:D]
Jeg har termin 3. mars, og har akkurat merket at jeg har begynt å få en liten kul på magen (er 12 1/2 uke på vei).
Hei hei!
Er ny her jeg også he he
Min tremin er 22 mars og gleder meg veldig til den første ordentelige ultralyden. Var på en for 2 uker siden og fikk se klumpen samt høre hjerte lyden...det var søtt
Hei.
Så koselig. Har termin 1.mars, snart inne i min 14. uke. Skal til jordmor for første gang neste onsdag. Det blir spennende det!!! Lykke til videre med deg.
Hei hei!
Jeg ønsker deg lykke til. Selv har jeg tremin 22 mars og gleder meg veldig til første ul. Jeg var på en for å se hvor langt jeg var på vei og da var jeg 7-5 på vei. Kunne se en liten klump samt et hjerte som slo det var gøy!
Har ikke tatt med jordmor eller lege etter det for å bestille neste ul venter til jeg er i uke12[;)]