Ny her

Meg81

Første møte med forumet
Hei hei [:)]

Melder min ankomst her [:)] Har termin 19 mars etter min termin. Skal til jordmor 6 september!! Gleder meg og gruer meg, håper alt er bra med det lille nurket [:)]

Gleder meg til å bli kjendt med dere her inne [;)]

klem fra meg!!

Hei Meg81,

Gratulerer og velkommen hit! Herlig med en liten bebis på vei! [:D]
Jeg har termin 3. mars, og har akkurat merket at jeg har begynt å få en liten kul på magen (er 12 1/2 uke på vei).

Hei hei!
Er ny her jeg også he he
Min tremin er 22 mars og gleder meg veldig til den første ordentelige ultralyden. Var på en for 2 uker siden og fikk se klumpen samt høre hjerte lyden...det var søtt

Hei.
Så koselig. Har termin 1.mars, snart inne i min 14. uke. Skal til jordmor for første gang neste onsdag. Det blir spennende det!!! Lykke til videre med deg.

Heisann! -og velkommen hit [:)]

Har selv termin 8. mars, og synes det er veldig kos å vanke her inne blandt likesinnede [:)]

Hei hei!
Jeg ønsker deg lykke til. Selv har jeg tremin 22 mars og gleder meg veldig til første ul. Jeg var på en for å se hvor langt jeg var på vei og da var jeg 7-5 på vei. Kunne se en liten klump samt et hjerte som slo det var gøy!
Har ikke tatt med jordmor eller lege etter det for å bestille neste ul venter til jeg er i uke12[;)]

Back
Topp