Ny her!!

liped

Første møte med forumet
hei hei!
ny her, har akkurat funnet ut at jeg er gravid! [:D]
Er det vanlig å ha mage smerter den første tiden??eller burde jeg kontakte lege?

Velkommen hit! Gratulerer med baby i magen! [;)] Tror det er vanlig med litt smerter i beg, har ikke vært gravid selv så vi får håpe noen andre svarer på det! Øsnker deg lykke til

hei hei!velkommen....det er vel vanlig med "murring"....jeg vet ikke helt hva du mener med smerter...er du langt på vei?men så lenge du ikke blør friskt blo, så skulle man vel tro at det er iorden...er du usikker så kontakt lege, det ville jeg ha gjort.da blir man mye tryggere.....det kan jo være du kjenner livmorbåndene strekker seg og DET er ikke farlig, bare et positivt tegn[:)]håper du ble klokere......

takk takk.[:)] er som mensen smerter men blør ikke! Da går det sikkert bra. åssen får dere den linja nederst, med hvor langt dere er på vei?

vi øver oss [;)] er i andre prøveperiode = 2pp. I testforumet står det åssen du kan få en ticker under

da tror jeg ikke du skal bekymmre deg nei[:)]det er nok som det skal være.....[:D]

du kan klikke på en ticker du liker,som noen andre har....da kommer det opp en side hvor du skal fylle ut forskjellig info.....kopier felte med masse rare tegn og bokstaver over på siden her inne hvor det står "min profil"...lim inn der det står signatur og hak av der det står "vis alltid min signatur"....og oppdater....håper dette ble rett og at du får det til...

Jeg har hatt smerter nå i lang tid, er i 4.mnd nå. Men de sier at det er pga livmora vokser. Det er ikke unormalt iallefall=)

Jeg har kontaktet jordmor en gang kun pga smerter. Det kom gjerne om kvelden når jeg fikk slappet av. Hadde mye smerter fram til jeg var 14-15uker (akkurat som mensen smerter). Nå her det gitt seg, men det kommer noen ganger. Jeg fikk beskjed at det var normalt.

Heihei! [:D]

Ville bare ønske deg velkommen hit! Håper du vil ha like mye glede av å være her som meg. [:)]

Hilsen Tullmusa[;)]

heisann
velkommen hit og håper du vil trives her![:D]

hei liped.

velkommen hit.håper du trives(det gjør du helt sikkert)[:D]

å gratulere med babyen.da jeg var gravid hadde jeg endel smerter i magen,ble litt nervøs men legen sa det var helt normalt å at det bare var livmora som strekte seg.[;)]

av og til måtte jeg stoppe opp å trekke pusten for det stakk sånn.men men det kan vist være slik for noen.
lykke til.[:)]

Heihei, velkommen, og gratulerer så mye [:D]

Håper smertene gir seg for deg snart, slik at du bare kan nyte svangerskapet [:)]

gratulere så mye!! er "nygravid" jeg også og har like smerter i magen. som resten sier så er det helt normalt men snakk med legen din for sikkerhets skyld når du likevel skal dit.som sagt så er det sikkert livmora som vokser[:)] jeg er selv ca 8 uker på vei og har allerede vokst 5 cm rundt livet.ting skjer fort!!!

Back
Topp