ny her

mariloo

Andre møte med forumet
Hei på dere[:)]

Jeg er helt ny her, og fann ut i dag at man kan gå inn her for de med lik termin. Det var jo utrolig greit!!
Jeg har termin 4.mars, og føler meg kvalm og sliten om dagen.... Men det går vel snart over. Magen er borte om morgenen, men kommer igjen utoverdagen!!! Rart[:D]

Hej du[:)] og velkommen inn til oss..[:)]

Alltid koselig med et nytt medlem i mars-gjengen! Velkommen og gratulerer! Formen blir nok snart bedre skal du se [;)].

Hei og velkommen[:)]
Jeg er selv ny her, men har fått allrede så mye nytte! Trives kjempe godt her, og håper at du og skal gjøre det[:D]

grattis og velkommen! her e det berre å spørre og grave, trur vi treng til liv her inne...

Hei!

Gratulerer med spiren og velkommen til marsgjengen =)

Hei og velkommen!! E også ny her!! [:D]

Hei! Gratulerer og velkommen hit!

ORIGINAL: mariloo

Hei på dere[:)]

Jeg er helt ny her, og fann ut i dag at man kan gå inn her for de med lik termin. Det var jo utrolig greit!!
Jeg har termin 4.mars, og føler meg kvalm og sliten om dagen.... Men det går vel snart over. Magen er borte om morgenen, men kommer igjen utoverdagen!!! Rart[:D]

Hei på deg og velkommen til oss  Gratulerer![:D]
Jeg har det på akkurat samme måte som deg, håper virkelig kvalmen og trettheten går over snart.
Ha en strålende helg!

GRATULERER OG MASSE VELKOMMEN

gratulere med spiren og velkommen til oss!!

Hei alle nye! Velkommen til marsforumet [:D] Gratulerer så mye med spirene!

Hei alle sammen:) jeg er helt ny her! [:)] 
har termin 5 mars og er 12+2 uker på vei:) Jippi:)
korsen får dere de fine "kalenderane" på innlegget deres?
Hilsen meg:)

Hei...

Takk for alle som har ønsket meg velkommen!!! Hyggelig[:)]
Jeg lurer også på hvordan dere får alle de fine kalenderene. har ikke så mye peiling på sånn!! Er det noen tips der ute!!

"Kalenderene" er kalt tickere. Du kan klikke på en du syns er fin, så kommer du direkte til hjemmesiden der du kan lage din egen ticker.
Når du er ferdig med å lage tickeren får du en kode som du kopierer og legger inn i signaturen din.
For en mer detaljert beskrivelse se:
http://www.babyverden.no/forum/tm.aspx?m=87674

Hvis det ikke var forståelig nok, må dere bare spørre [:)]

Back
Topp