Ny her..

Tar livet som det faller seg.. ❤

Elsker forumet
Aprilspirene 2023
Maiskolbene 2023 :-)
Beklager spam på leker midt i natten :angelic:

Har visst en stund vi skal ha barn.. men ikke våget og melde meg inn i termingruppe pga det er laaaangt ifra første barnet.. :happy090 og er redd reaksjoner og alt.. så nå når jeg endelig våger blir det litt spamming for å få tilgang til skjult.. :smiley-angelic006

Føler ikke helt for å dele alt offentlig..

Er forresten 22+0 i dag og venter en gutt :Heartblue

Har visst en stund vi skal ha barn.. men ikke våget og melde meg inn i termingruppe pga det er laaaangt ifra første barnet.. :happy090 og er redd reaksjoner og alt.. så nå når jeg endelig våger blir det litt spamming for å få tilgang til skjult.. :smiley-angelic006

Velkommen :Heartblue Her er vi en god miks med de som har noen barn, mange barn og ingen barn fra før. Alltid kjekt med liv i forumet, så kanskje noen tidligere diskusjoner du vil slenge deg med på:playful:

Velkommen :Heartred Hyggelig med mange barn, jeg har vokst opp med mange søsken og er veldig glad og takknemlig for det :happy:

Back
Topp