Ny her :)

*LilleNille*

Forelsket i forumet
Heisann alle☺

Litt "rart" å være tilbake igjen, men har mye positivt å si om babyverden!☺ har ei datter som blir 7år i juni, å fikk akkurat vite at vi har en ny liten spire... dette er et lite mirakel for oss, da vi fikk beskjed i 2014 at kroppen min mest sannsynlig ikke kunne få fler.. så håper denne lille skatten klorer seg fast!

Skal ifølge kalkulatoren være 5+4 idag☺
Ser frem til å bli bedre kjent med dere alle!

Å gratulerer med spire til dere alle!

Last edited:
Gratulerer og velkommen

Gratulerer så mye! Og så herlig med et lite mirakel! :D

Heisann alle☺

Litt "rart" å være tilbake igjen, men har mye positivt å si om babyverden!☺ har ei datter som blir 7år i juni, å fikk akkurat vite at vi har en ny liten spire... dette er et lite mirakel for oss, da vi fikk beskjed i 2014 at kroppen min mest sannsynlig ikke kunne få fler.. så håper denne lille skatten klorer seg fast!

Så koselig:D gratulerer så mye til dere alle 3:)

Heisann alle☺

Gratulerer så mye :Heartred
Velkommen til gruppa!

Gratulere og velkommen:-)

Gratulerer for en fantastisk overraskelse:)

Gratulerer så mye :)

Hei lillenille!
Litt i samme båt vi da. Jeg har også et barn på 7 år, en sønn. Var på babyverden selv også i første svangerskapet og har holdt kontakten med noen av dem jeg ble kjent med fortsatt.
Kjekt at det sitter en ny spire hos deg da! Merker jeg er skikkelig redd for at noe skal skjære seg denne gangen. Og veldig spent på hva lillegutt sier når han får nyheten ☺

Back
Topp