Ny her!

Velkommen hit til oss :-) :-)
Jeg har termin 24.juni, så vi ligger ganske likt :-)
Du er også blitt 12 uker i denne uka, er det ikke deilig å komme over den "usikre" grensen? Jeg har slappet så mye mer av nå:-)

Tusen takk for alle velkomsthilsninger alle sammen

Velkommen hit til oss :) :)
Jeg har termin 24.juni, så vi ligger ganske likt :)
Du er også blitt 12 uker i denne uka, er det ikke deilig å komme over den "usikre" grensen? Jeg har slappet så mye mer av nå:)

Jwg bikket 12 uker på torsdag, du? Jo, veldig deilig:) en milepæl nådd. Men skal si tiden har flydd avgårde, de 12 ukene føles som 2 uker :p

Tusen takk for alle velkomsthilsninger alle sammen

Jwg bikket 12 uker på torsdag, du? Jo, veldig deilig:) en milepæl nådd. Men skal si tiden har flydd avgårde, de 12 ukene føles som 2 uker :p

Jeg ble 12 uker på tirsdag :-) føler også at det har gått kjempefort :-) hvertfall de 10 første, føltes jo som dager, men følte at de siste ukene før uke 12 gikk ganske sent, ble plutselig klar over hvor nærme jeg var, men så var jeg plutselig her og bare imorgen igjen så er jeg i uke 13, så nå går det kjempefornøyd igjen :-)
Og nå er det så gøy å fortelle folk :-)

Har du begynt å fortelle nyheten enda ?:-)

Jeg ble 12 uker på tirsdag :) føler også at det har gått kjempefort :) hvertfall de 10 første, føltes jo som dager, men følte at de siste ukene før uke 12 gikk ganske sent, ble plutselig klar over hvor nærme jeg var, men så var jeg plutselig her og bare imorgen igjen så er jeg i uke 13, så nå går det kjempefornøyd igjen :)
Og nå er det så gøy å fortelle folk :)

Har du begynt å fortelle nyheten enda ?:)

Nei, vi har ikke fortalt det til noen enda!:) vi velger å holde det skjult til jeg har vært på tidlig UL. Har et behov for å vite at alt er bra før vi forteller:) (mine foreldre vet da:)) hvordan har du fortalt det?

Nei, vi har ikke fortalt det til noen enda!:) vi velger å holde det skjult til jeg har vært på tidlig UL. Har et behov for å vite at alt er bra før vi forteller:) (mine foreldre vet da:)) hvordan har du fortalt det?

Vi holdt det også skjult fram til jeg hadde fått bekreftet at alt var bra på tidlig ul :-)
Men fortalte foreldre og søsken etter ul i uke 8 :-)
Vi fortalte resten med å legge ut bilde på Facebook med 2 store julesokker og en liten baby sokk med julemotiv i midten og skrev juni 2016 under :-)
Når skal du på tidlig ul ? :-)

Gratulerer og velkommen :)

Back
Topp