Ny her :)

milly vanilly

Andre møte med forumet
Hei hei jenter! Er ny her,eller var inne her da jeg hadde mitt første Ivf forsøk i 2010 som resulterte i en gutt :) Har nå nettopp vært igjennom ett nytt Ivf forsøk privat.Satt inn egget 2 mars så nå går jeg bare å ruger :) Dagene snegler seg avgårde,test dato den 16..Har dere masse symtomer i rugetida?På fredag kjente jeg ett stikk i magen når jeg var ute å gikk tur,ellers kjenner jeg ingenting spesielt..

Velkommen inn hit, håper oppholdet blir kortvarig og at egg(ene) holder seg inne i maaange måneder til :)

Har ikke hatt noen positive forsøk, men symptomene var ofte maaaange :p

Lykke til videre uansett :)

Gratulerer som ruger :)
Mine symptomer har først og fremst vært kvalme som kom halvannen uke etter innsett.
Men har også vært fryktelig trøtt denne uka, har forstoppelse og i går og i dag har jeg hatt en del halsbrann. Ja, også må jeg på do å tisse veldig mange ganger om dagen (og natta).
Jeg er nå 4+6.

Resten av symptomene, som oppblåsthet og vondt i underlivet regner jeg med kommer av Lutinus.

Lykke til :)

Last edited:
Takk for d :) Gratulere så masse som gravid :) Har vært igjennom ett fersk forsøk og ett fryseforsøk tidligere å hadde lite symptomer da,rett før jeg testa trodde jeg den måntlige var på tur da jeg hadde så masse murring i magen..Ble gravid begge gangene,men aborterte etter fryseforsøket..Er så spennende,håper sååå på positiv test neste mandag :)Har også vært på do å tisset på nettene,men prøver å drikke mye vann så et sikkert pga det..

Back
Topp