Ny her..

Minni123

Betatt av forumet
Hei.
Vi ble i dag henvist videre til prøverørsbeh. i og med at jeg har lite egg, og de vet ikke hvilken kvaltitet det er på de få jeg har.
Jeg glemte å spørre om kostnader (ikke at det betyr noe, siden barneønsket er relativt stort), men mener jeg har hørt at de første gangene er gratis? Stemmer det?
Og de som har vært igjennom dette? Er det smertefullt?

Velkommen hit :) Gratis e den nok ikke, men alt som overstiger 15000 kr får man tilbake fra helfo. Kor mye d blir til å koste kommer an på kossn medisin og kor mye du trenger. Hos oss så var vi godt over etter andre forsøk. Eneste som kan gjøre vondt e uttak, men ikke alle som kjenner noe og man får smertestillende så mye man trenger. Ellers e ikke d ikke noe som gjør vondt.

Velkommen hit :) Gratis e den nok ikke, men alt som overstiger 15000 kr får man tilbake fra helfo. Kor mye d blir til å koste kommer an på kossn medisin og kor mye du trenger. Hos oss så var vi godt over etter andre forsøk. Eneste som kan gjøre vondt e uttak, men ikke alle som kjenner noe og man får smertestillende så mye man trenger. Ellers e ikke d ikke noe som gjør vondt.

Takk :)
Grugleder meg til denne prosessen, er så spent på om det kommer til å gå bra!
Selv er jeg negativ, men håper virkelig vi får det til! :)

Back
Topp