Ny her :)

LucieKarina

Andre møte med forumet
Gammel/ny bruker her. Har tidligere vært i mars2011 forumet her:)
Forteller litt om meg selv og spør etterpå:)
Jeg er 31 år, har en sønn på 3,5år som kom til verden på den "gammeldagse måten".
Mai i år giftet jeg meg med verdens beste. Og han er den beste stefaren til guttungen jeg kunne forestilt meg. Mannen min og jeg har kjent hverandre i 19 år, vi gikk i samme klasse på ungdomsskolen, men var en "annen"
Om dere har sett på "født i feil kropp" på tv2, er han som dem. Født i feil kropp. Han var venninnen min, men nå er han mannen min <3
Derfor kan vi naturligvis ikke få barn på den gammeldagse måten, så vi velger å dra til Storken i Danmark. (Storkklinikken)
Jeg har tatt alle prøver jeg skal ta, får hente svarene etter 18sept, så vi ringer Storken til uka og bestiller en Skypeaamtale, også er vi virkelig igang:) Jeg gleder meg som en liten unge på julaften:D

Er det flere her som har vært/skal på Storken og kan fortelle litt om deres erfaringer?
Og er det noen som kan forklare alle forkortelser på div? :p

Jeg har ikke vært der, men ville bare si velkommen til oss, og masse lykke til med prosessen:) Håper det klaffer på første forsøk for dere:):) På forumtråden "Statusoppdateringer" finnes det en del forklaringer på forkortelser på første siden. Men ellers er det bare å spørre:)

Og for en utrolig søt historie forresten. Fikk gåsehud! Det er jammen ikke mange som får gifte seg med en man har vært så god venn med i mange år:)

Takk og takk:)
Tok tlf til storken idag, men ringer opp igjen i morgen. Måtte sende mail om opplysningene mine, også skjønte jeg ikke om det var hun eller jeg som skulle ringe opp igjen:o jeg er jo ikke akkurat dreven på dansk akkurat:p

Back
Topp