Ny her!

MarieMie

Andre møte med forumet
Ville bare si hei! :)

Har en sønn fra før, og var masse inne på august 2010, men husker hverken brukernavn eller noe lengre. Derfor ble det ny profil :)
Jeg tror jeg har termin ca 26. desember, men mulig jeg bommer. Har mista litt oversikten.
Noen spørsmål, siden det er lenge siden sist:
Drog dere til legen med en gang dere fant ut at dere var gravide? Er det egentlig noe stress?
Jeg tenker å bruke jordmor på sykehuset. Da er det vel ikke noe must innom legen først?
OG.. lurer på dette med termin... siden jeg er litt blåst på siste menstruasjon osv.. må jeg da vente til UL før jeg finner nøyaktig termindato? Har prøvd siden oktober, og har egentlig bare lent meg tilbake og ventet. Skulle kanskje ha vært litt mer våken på datoene... :D

Hilsen MarieMie

Hei og velkommen :) man får vel time hos legen mellom uke 8-12 i sv.skapet. Men hvis du ikke har noen aning om hvor langt du er på vei så vet jeg ikke. Gjerne du bør ha en tidlig ultralyd?

Sent from my iPad using BV Forum

Velkommen!!

Har du ikke hatt menstruasjon? I såfall hadde jeg kontaktet legen for å få fastsatt hvor langt du er

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer og velkommen hit :D

Jeg ville bestilt meg legetime så fort som mulig i ditt tilfelle så du kan få en tidlig ultralyd å kanksje få et lite hint om hvor lang på vei du kan være.
Normalt sett er første svangerskapskontroll mellom uke 8-12 :)

Nei, har ikke hatt mens, og har fått positiv test :) Ja, jeg får ta en tur til legen for å få en mer bestemt dato!
Puh, dette blir spennede :) Artig å være tilbake her inne.

Gratulerer og velkommen! :) Ville og ha fått meg legetime fort sånn at du kunna komt deg på tidlig ul :)

Nei, har ikke hatt mens, og har fått positiv test :) Ja, jeg får ta en tur til legen for å få en mer bestemt dato!
Puh, dette blir spennede :) Artig å være tilbake her inne.
Har du ikke hatt mens siden oktober? Og du tror du bare er 4 uker på vei? ;)

Har du ikke hatt mens siden oktober? Og du tror du bare er 4 uker på vei? ;)

Altså ikke det at jeg mener du hat vært gravid siden oktober, det hadde du vel merka.. Jeg tror jeg bare datt litt av her :p

Hei. Velkommen og gratulerer.
Har også en gutt fra 2010:) han er født i juli.
Jeg har hatt veldig ustabile sykluser siden jeg slutten på pillene i oktober.. Så skal til legen i morgen, håper han kab svare på når eventuelt befrukningen hag skjedd. Men jeg tror det må være mellom 9-12 april engang:)

Altså ikke det at jeg mener du hat vært gravid siden oktober, det hadde du vel merka.. Jeg tror jeg bare datt litt av her :p

Fult mulig det altså. Jeg har ikke hatt mensen siden juli, men klart å bli gravid 3 ganger. ;) vært rundt 4 uker når jeg oppdaget det jeg også. Da begynte kroppen og hinte om at noe var på ferde... ;)

Og velkommen og gratulerer så klart. ❤️

Gratulerer og velkommen :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hei velkommen og gratulerer med svangerskapet!
Jeg har og en sønn født 2010,men da desember :-)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Velkommen og gratulerer! :)

Gratulerer og velkommen :D

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Thank u damer :) Nå har jeg til og med lasta ned app :) Fikk legetime i det jeg tror er uke 8 hos legen i dag, så da finnern vel ut no!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp