Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Der var du!
Velkommen skal du være
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Jeg ser hvertfall en svak strek der! Gratulerer
Taster fra app
Gratulerer så mye :-D kan være på begge terminforum om du vil må gjøre det du synest passer best. Er hvertfall hjertelig velkommen hit til ossTakk alle sammen. Terminkalkulaturet på babyverden sier at termin er 1.januar, mens gravid appen sier 31.desember, blir nok nyttårsbarn på meg. Men vet ik om jeg må melde meg på januar el desember? Noen som har forslag?
venter mitt første
Man vet jo aldri, noen får før, andre får etter, og noen får på dagen spiller ingen rolle egentlig heller, er vel bare å finne en plass man trives! Du er hjertelig velkommen her, og det er jo bare koselig å henge to plasser(sniker selv på november)! Men av erfaring så syntes jeg det var kjekkere å ha termin i beg av måneden(som nå, termin 1.des) enn forrige sv.skap med termin 25.mars! Alle var jo så "mye lengre" på vei men så "døde" den termingruppa og jeg flytta inn på april i stede, og de tok veldig godt i mot megTakk alle sammen. Terminkalkulaturet på babyverden sier at termin er 1.januar, mens gravid appen sier 31.desember, blir nok nyttårsbarn på meg. Men vet ik om jeg må melde meg på januar el desember? Noen som har forslag?
venter mitt første