Ny her :)

Mimink

Elsker forumet
Hei!
Jeg har nylig testet positivt :)
Har prøvd i 6 pp, så dette var gledelig. Har en datter på 4 år og en gut 1 år fra før :p :p
Dette blir sistemann :Heartred:Heartred
Terminen er 23 des.

Gleder meg til å bli kjent med alle her inne :D
 
Hei :) Gratulerer så mye med spira og velkommen hit til oss:)

♡ desember 2014 ♡
 
Gratulerer!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gratulerer og velkommen hit :)



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Gratulerer og velkommen inn til oss:)


❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Taster fra appen:)
 
Gratulerer og velkommen :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hei!
Jeg har nylig testet positivt :)
Har prøvd i 6 pp, så dette var gledelig. Har en datter på 4 år og en gut 1 år fra før :p :p
Dette blir sistemann :Heartred:Heartred
Terminen er 23 des.

Gleder meg til å bli kjent med alle her inne :D
Gratulerer så masse :) koselig med termin på lille julaften da :) Har selv en gutt på 5 og en gutt på 1, så blir spennende å prøve ut å få dem så tette denne gang ;)
 
Takk alle sammen :p
Gratulerer så masse :) koselig med termin på lille julaften da :) Har selv en gutt på 5 og en gutt på 1, så blir spennende å prøve ut å få dem så tette denne gang ;)

Takk <3
Ja det blir veldig spennende å prøve ut så tette barn :) Vi fant ut at det var berre å hive seg i det når vi var så godt i gang med baby/småbarnstid.
Du var på April 13 sant? Syns jeg kan huske deg :) Jeg har byttet nick, ville ikke at folk sku finne ut at vi planla en til. Var aktiv tidlig i graviditeten men datt helt av lasset når minsten vart født.
 
Tastet feil,beklager!

Velkommen skal du være mimink å gratulerer så mye med spire ♡

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer og velkommen! :D
 
Takk alle sammen :p


Takk <3
Ja det blir veldig spennende å prøve ut så tette barn :) Vi fant ut at det var berre å hive seg i det når vi var så godt i gang med baby/småbarnstid.
Du var på April 13 sant? Syns jeg kan huske deg :) Jeg har byttet nick, ville ikke at folk sku finne ut at vi planla en til. Var aktiv tidlig i graviditeten men datt helt av lasset når minsten vart født.
Stemmer det :) jeg var heller ikke noe særlig aktiv etter han kom, nok av andre ting å ta seg til ;) så gøy at vi skal dele termingruppe nok en gang da ;)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Stemmer det :) jeg var heller ikke noe særlig aktiv etter han kom, nok av andre ting å ta seg til ;) så gøy at vi skal dele termingruppe nok en gang da ;)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Ja, det er gøy :D
 
Back
Topp