Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så masse koselig med termin på lille julaften da Har selv en gutt på 5 og en gutt på 1, så blir spennende å prøve ut å få dem så tette denne gangHei!
Jeg har nylig testet positivt
Har prøvd i 6 pp, så dette var gledelig. Har en datter på 4 år og en gut 1 år fra før
Dette blir sistemann
Terminen er 23 des.
Gleder meg til å bli kjent med alle her inne
Gratulerer så masse koselig med termin på lille julaften da Har selv en gutt på 5 og en gutt på 1, så blir spennende å prøve ut å få dem så tette denne gang
Hei!
Jeg har nylig testet positivt
Har prøvd i 6 pp, så dette var gledelig. Har en datter på 4 år og en gut 1 år fra før
Dette blir sistemann
Terminen er 23 des.
Gleder meg til å bli kjent med alle her inne
Tastet feil,beklager!
Velkommen skal du være mimink å gratulerer så mye med spire ♡
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Stemmer det jeg var heller ikke noe særlig aktiv etter han kom, nok av andre ting å ta seg til så gøy at vi skal dele termingruppe nok en gang daTakk alle sammen
Takk <3
Ja det blir veldig spennende å prøve ut så tette barn Vi fant ut at det var berre å hive seg i det når vi var så godt i gang med baby/småbarnstid.
Du var på April 13 sant? Syns jeg kan huske deg Jeg har byttet nick, ville ikke at folk sku finne ut at vi planla en til. Var aktiv tidlig i graviditeten men datt helt av lasset når minsten vart født.
Stemmer det jeg var heller ikke noe særlig aktiv etter han kom, nok av andre ting å ta seg til så gøy at vi skal dele termingruppe nok en gang da
To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 <3