Ny her :)

Stine_marie

Venter nr. 1 :)
Hei hei.
Jeg er helt ny her, så vet ikke helt hvordan alt dette fungerer, men prøver meg bare litt frem :)
Tar gjerne i mot tips hvis det er noe spesielt jeg burde tenke på :)
Jeg har termin 12 oktober, så vil gjerne bli en del av dere oktoberjenter :D
Må bare spørre om noe, hvor stor mage har dere egentlig fått til nå? Syns det veldig godt at dere er gravide? :)

Hei på deg! Velkommen hit, og gratulerer med en oktoberbaby på vei! :)

Min mage synes ganske godt når jeg har stramme klær, men med litt løse klær ser jeg bare litt lubben ut ;)

Velkommen inn hit :-)

Her er nok magen meeeeget synlig ;)

Velkommen :)

Min mage synes med stramme klær, ser bare småfeit ut med løse klær (så de har jeg begynt å unngå :P) :) 3.barnet mitt, 21+2 i dag :)

Velkommen til oss :D

Her er magen kommet godt, og bare iløpet av siste uken er den blitt skikkelig rundt. Klarer ikke sjule den på noen som helst måte :p

Jeg er også ny. Har ikke vært så mye her etter at jeg fikk en sønn i august 2011. Nå kommer lillesøsterr i oktober og vi gleder oss masse.:)

Velkommen hit :) Magen synes godt :p

Gratulerer og velkommen :-) magen er ikke sånn kjempestor, men vises godt om jeg bruker stramme klær :-)

Velkommen til dere begge :)
Magen min er det nok ikke råd å skjule lengre nei, er et bilde av den i tråden som heter "uke 25 i dag" ;)

Hei!

Så hyggelig at du kom hit da! Ja, magen min står rett ut den :) Men når jeg ligger så synes den ikke så godt :P
Tenkte kanskje jeg skulle ta et magebilde i morgen når jeg er 22 uker på vei :)

Blir koselig å bli kjent med deg :)

Hei og velkommen til oss begge to :greet025 Dette er ban nr 2 og magen synes kun i trange klær, er 20 + 2 i dag.

Gratulerer og velkommen inn til oss :)
Magen min synes ganske så godt vil jeg si, hvertfall om jeg har stramme klær på :)

Hei hei :) Jo magen den er stor, ser ikke føttene mine lengre når jeg ser rett ned i bakken :P
Nå er jeg riktignok ganske tynn da, så det syns kanskje bedre da :)
Kan ikke se at jeg er gravid når før man ser meg forfra da :P
Er 22+2 nå, å i magen har vi en liten prinsesse <3
Vet du hvilket kjønn du får? :)

Gratulerer og velkommen hit til oktober :)

Jeg venter nr. 2, og de blir ganske tette, så her har livmoren fått fri utfoldelse under slappe magemuskler. Jeg er godt synlig gravid med andre ord :P

Grattis og velkommen hit :)
Magen er ikke så veldig stor enda, ser fortsatt mest ut som jeg har vært litt for glad i mat i det siste ;)

Gratulerer med liten oktober baby:) Vet du hva kjønn det blir og har du noe navn til den lille?:)
Magen min begynner å se relativt stor ut etterhvert, så litt spent på hvordan de neste 4 mnd blir ;)

Velkommen!:) det synes veldig godt her, har allerede fått mange kommentarer på hvor svær jeg er! *koselig*

Velkommen hit!! :)
Her synes magen godt, føler meg som en hval enkelte ganger! :p Og jeg er 21+1!

Velkommen! :-)
Jeg er 2 gangs og PLUTSELIG hadde jeg mage, sånn over natta faktisk. Siste to ukene har den vokst en del faktisk.

Back
Topp