Ny her :)

waghau

Glad i forumet
Hei. Ville bare hilse på er ny her inne på denne gruppen. Men har en liten spire i magen som de sier skal komme 3 oktober :) gleder meg til å bli bedre kjent med alle her inne :)

Velkommen, og gratulerer så mye:) Nokså ny her selv, spennende tid vi har i møte..

Jeg er også ny :) Gøy å ha noen å snakke med i prosessen. Jeg skal få en liten gutt 2. oktober ser det ut som! Hvordan får jeg tilgang til det lukkede forumet til 2013? ;)

Velkommen til dere nye :) og gratulerer!

Jeg er også ny :) Gøy å ha noen å snakke med i prosessen. Jeg skal få en liten gutt 2. oktober ser det ut som! Hvordan får jeg tilgang til det lukkede forumet til 2013? ;)
Du må ha vært medlem så og så lenge, og skrevet så og så mange innlegg for å få tilgang til lukka forum:) hehe.. Husker ikke antall måneder og innlegg:P

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Gratulerer og velkommmen :)

Du må ha vært medlem 1 måned og skrevet 50 innlegg, samt være oppført på terminlisten :)

Velkommen inn, håper du vil trives!!!

Velkommen alle nye! :) Gratulerer så mye.

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere alle :)

Velkommen alle nye og gratulerer med baby i magen :)

Velkommen:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Gratulerer og velkommen hit :)

Er selv ganske ny her inne, og skjønner ikke så mye. Sitter bare å leser andre sine historier og opplevelser, og gleder meg til å komme så langt.. skal til lege nå om 2 dager, og i følge lege og menstermin er termin 25.oktober, men vi får se :-)

Back
Topp