Å herlighet jeg trur jeg svimer av eller noe ;) Jeg tok en test i dag..tenkte å vente til søndag..for tok en på tirdag og den var negativ..men så klarte jeg ikke å vente...å da testet jeg først med clear blue (den med kryss) og da kom det først et svakt kryss så ble det sterkere..har hørt at disse ikke er til å stole på...så derfor tok jeg en clear blue digital å der sto det jammen Gravid 1-2 uker :) det er heilt sprøtt...trodde jeg ikke kunne bli gravid igjen jeg..for at det aldri klaffet liksom...
så nå flytter jeg over til mai forumet.. i første omgang.. litt usikker..men termin er 31.mai etter siste mens og 34 dagers syklus som jeg har hatt de siste gangene... mulig det blir juni forum etter hvert :) men det viktigste er at spiren sitter og håper den sitter de neste 8-9 mnd :)
så nå flytter jeg over til mai forumet.. i første omgang.. litt usikker..men termin er 31.mai etter siste mens og 34 dagers syklus som jeg har hatt de siste gangene... mulig det blir juni forum etter hvert :) men det viktigste er at spiren sitter og håper den sitter de neste 8-9 mnd :)