Ny her!!

Mamacita79

Forelsket i forumet
Jeg fikk vite igår at jeg er 19 uker på vei, så da hører vel jeg til her!!

Det var et lite sjokk å få vite det - var egentlig til forundersøkelse for å ta abort... (Jeg er alenemor til to barn fra før og var usikker på om jeg kom til å klare å være alene med tre).

Fikk vite at jeg var 6-8 uker på vei av legen min etter blodprøve, men dette viste seg altså å være feil...

Men nå venter jeg altså mitt tredje barn - som også så ut til å være en gutt, så jeg blir en skikkelig guttemamma. Og så er jeg jo nesten halvveis i svangerskapet alt, så blir kort ventetid denne gangen!!

Oi,da har du ikke lang ventetid igjen nei! Velkommen hit! 

Gratulere med en til gutt :) Og velkommen hit til oss :) :) jeg blir alenemamma til nr 2 nå :) dette går bra :)

Gratulerer og velkommen til Oktober-gjengen! Tenker du klarer dette heeeelt fint! 

Jeg er deres forumansvarlig! Nøl ikke med å kontakte meg om det skulle være noe :)

Gratulerer så mye og velkommen hit :)

Oi, hoppet like godt over nesten halve svangerskapet du a
Velkommen inn hit, dette kommer du sikkert til å klare!!

oi, det var nok en overaskelse! kjenner til det, var 14 uker sist jeg gikk gravid.. Trodde jeg bare var 4 hehe :)

Velkommen skal du være uansett :)) Hvor gamle er guttene dine? 
Jeg  venter en gutt selv, og har en gutt fra før :)

Juras skrev:
oi, det var nok en overaskelse! kjenner til det, var 14 uker sist jeg gikk gravid.. Trodde jeg bare var 4 hehe :)

Velkommen skal du være uansett :)) Hvor gamle er guttene dine? 
Jeg  venter en gutt selv, og har en gutt fra før :)

Jeg har en gutt på 4 år og en gutt på 6 mndr. Så de to siste kommer veldig tett!! To barn på under et år - det var ikke akkurat planen, men sånn gikk det likevel.

Back
Topp