Ny her..

Ønskerfamilienkomplett

Andre møte med forumet
Heihei alle kommende augustmammaer :-) Har vurdert lenge og melde meg inn her,og fant nå ut at det var på tide. Men virker som det er ganske stille her inne eller tar jeg feil?! så litt om meg..er snart 27 år,har verdens beste sønn på snart 19 mnd som nå da skal bli storebror til en liten gutt, jeg har termin 08.08. ellers så har jeg samboer,hund og katt:-P og er fra møre og romsdal..flere herfra her inne eller? Lykke til med resten av svangerskapet alle sammen, spent på å bli kjent med dere fremover;-)

Er nok stille fordi de fleste av oss er mest aktiv på Facebook gruppa vår: Augustbaby 2012 : P

Velkommet hit :)

Velkommen hit :)

Velkommen.

velkommen hit! Jeg er heller ikke med i facebookgruppa. Visste ikke at vi hadde en. :)

Irose skrev:
velkommen hit! Jeg er heller ikke med i facebookgruppa. Visste ikke at vi hadde en. :)

Ikke jeg heller :P

Men velkommen skal du være! :) Vi får starte litt liv her vi som er her da! :P

Velkommen! :) 
Kjekt med litt nye folk her inne som har lyst til å lage litt liv. Har vært meget stille her de siste ukene.

Jeg er ikke heller med på facebookgruppa..og nå er det egentlig mest på prinsippsak ;)

hei og velkommen inn til oss. Er selv opprinnelig fra M&R. Koselig der!

Det er faktisk litt stille her, men det kommer seg sikkert nå som det nærmer seg termin!

Merethe

Velkommen :)
Synes det er ganske stille her inne selv.. Kanskje det blir litt mer action etterhvert? :)
Masse lykke til fremover mot terminen ihvertfall :)

Velkommen :)  Er selv 27. Venter jente nr 2. Termin 17.August:)   Snuppa mi er nå 14mnd så blir to tette:)

Back
Topp