Ny her!

gyrid

Betatt av forumet
Hei :) 
Jeg venter barn nr 2, en gutt 10.06.12, har ikke vært aktiv på babyverden dette svangerskapet, men er medlem av juli 2010, jeg fikk en jente 30.06.10 :) Så husker jeg hvor koselig det var med forum og treff og sånn, så har lyst å være en del av gjengen her, hvis jeg kan det, og ikke kommer for sent ;) Er det mange fra Østfold her?? Bor selv i Sarpsborg, men kommer opprinnelig fra Stavanger :) Ellers er jeg 20 uker på onsdag, og dette svangerskapet har gått sååå fort, har ikke begynt med innkjøp/planlegging/navn eller noe verdens ting, så er vel snart på tide jeg starter med det og :)
Klem :)

Hei, og velkommen :)
Jeg er nok fra en annen del av landet, men er av og til i Sarpsborg (Skjeberg) :)
Fint der. Tipper det er noen fra Østfold her inne :)

gyrid skrev:
Hei :) 
Jeg venter barn nr 2, en gutt 10.06.12, har ikke vært aktiv på babyverden dette svangerskapet, men er medlem av juli 2010, jeg fikk en jente 30.06.10 :) Så husker jeg hvor koselig det var med forum og treff og sånn, så har lyst å være en del av gjengen her, hvis jeg kan det, og ikke kommer for sent ;) Er det mange fra Østfold her?? Bor selv i Sarpsborg, men kommer opprinnelig fra Stavanger :) Ellers er jeg 20 uker på onsdag, og dette svangerskapet har gått sååå fort, har ikke begynt med innkjøp/planlegging/navn eller noe verdens ting, så er vel snart på tide jeg starter med det og :)
Klem :)

Heeeei snuppa :D
Morro at du også kom i denne terminklubben :D
Grattis med en prins i magen denne gangen :D

Velkommen inn hit og gratulerer med lillebror i magen :)
Her har jeg selv en jente som er født i februar 2010 og vi vet ikke hva vi venter ennå.. men får vite 25 jan forhåpentligvis :D hihi.. 
Tiden går utrolig fort når man har noen som opptar tiden din :) håper resten går like fort :D hehe.. men må ha litt tid på å planlegge så det ikke blir noen sjalusi fra storesøster.. det er min største bekymring :( 

Hei og velkommen inn hit! Alltid plass til flere her 

Jeg er fra Hedmark, har en gutt født i april 2009, og venter lillesøster nå. Termin 14 juni, men skal forløses med keisersnitt 4, 5 eller 6 juni.

Blir spennende med søskensjalusi og sånne ting, så vi har brukt tiden nå på å snakke med kommende storebror. Ser på bilder fra da han var baby, og ser på leker eller klær på de bildene som lillesøster kan bruke. I dag snakket vi om at det lå på loftet og at vi måtte finne det fram og se på det og sånn.

Velkommen hit, og gratulerer med en liten gutt i magen! 

Vi har en sønn på 3 år (født 3.oktober -08), og venter en liten jente med termin 17.06.

Hei hei! Velkommen og graulerer med en liten prins i magen!  Jeg bor på Jæren og har ei jente som er født i februar 2010. Har termin 23.juni. Skal på UL 26.januar så blir spennende å se om det gjemmer seg ei lillesøster eller en lillebror! 

Back
Topp