Ny her...

Endelig blir vi 4!

Første møte med forumet
Hei,

jeg har noen spørsmål... jeg er ny her og gravid med foreløpig termin 22 juli (uff, egentlig en forferdelig dato...). Hvordan blir man medlem i en termingruppe? eller er det bare å gå inn på juli (slik som jeg tror jeg kanskje har gjort)?

skal på ultralyd i dag er 6-7 uker på vei. håper å se hjertelyd... hatt noen blødninger og stikkinger som er litt 'skummelt'. slik var det ikke med nr. 1. Noen andre som har hatt dette?

takker for svar :-)

Hei å velkommen in hit:)

Du har gjort helt riktig til nå i allefall med å være "medlem" her inne...:)
Siden du skal på UL i dag regner jeg med di har sjekket at deter liv inni magen din.
Vist ikke er det viktig å få sjekket opp blødninger med frisktblod, spes når det  er i sammenheng med smerter.

Helt rett, det er bare å skrive i hvilket terminforum du vil
Hatt litt blødninger jeg også, så har vært på UL og skal tilbake neste fredag for å se at alt er som det skal. Viktig å sjekke opp blødninger ja, men du får vel sikkert litt svar på UL i dag. Lykke til

hei og velkommen hit=) ja litt av en dato å ha termin på, får håpe du bommer...

er 6+5 i dag og har hatt blødninger mandag og tirsdag, var på ul tirsdag og der så de et hjerta som slo, håper du er like heldig som meg, klem...

Velkommen hit i juli-forumet:) 
Bra du skal på ul, godt å få sjekket opp sånnt! 

jeg har også hatt blødninger og kommer fra ul nå, og fikk se en liten reke med bankende hjerte som "hoppet" litt rundt!!  - greit å få sjekket opp, vanskelig å gå helt til uke 18 når man er så usikker *puh*

Psst: ang termindato, er vel bare 5% som kommer akkurat på term datoen:p 

Velkommen til oss

Gratulerer og velkommen hit :) Har også hatt blødninger, men alt er bra med mine 2 skatter i magen, å håper du er like heldig :)

Hei!
så hyggelig med så mange svar, og betryggende å høre at andre også har hatt ufarlige blødninger...
var på ul og alt så bra ut! en bitteliten babyb MED hjerteslag. puh! lettelse. så nå er det bare å ruge videre. han sa at små blødninger var veldig vanlig, men at man bør jo følge med. krysser fingrene på at alt går bra videre for oss alle sammen.

:-)

Så flott! Gratulerer med vellykket UL og å ha sett bankende hjerte:)

Back
Topp