ny her :)

verosus_88

Flørter med forumet
Ny og ny, det er første gang jeg skriver hvertfall :)
Jeg er ei jente på 22, 23 år om en uke :o) Er kommet meg til uke 12+5, så har da termin 8 mai.
Dette er første gangen for meg, så dette er spennende :)

er en del kvalm, slitsomt.. håper det snart avtar, slik at resten av tiden kan nytes fult :)
gleder meg masse til tiden fremover :)

Gratulerer og velkommen!:-) Ja, jeg gleder meg også til kvalmen gir seg, er så lei! Lykke til, det er en spennende tid!

Gratulerer!! :) og velkommen hit :) det blir såå mye bedre når den hersjens kvalmen forsvinner!

Velkommen og  gratulerer :)
Første gang her også, så det blir veldig spennende fremover ja :)
Masse lykke til fremover!! Og nyt tiden med baby i magen :D

Hei og velkommen hit.
alltid kjekt med nye jenter å bli kjent med/ snakke med og dele erfaringer med;)

Gratulerer og velkommen hit! Ü
Er første gangen her også så, ja, det er en veeeeldig spennende tid i vente :) Godt å ha mai-jentene å dele det hele med :)
Angående kvalmen, nå er jeg ikke veeeeldig plaget, men jeg har de siste dagene brukt seaband og det har hjulpet meg en masse. Fortsatt litt uggen på morningen, men det gir seg før og resten av dagen er jeg mye bedre enn før jeg begynte å bruke de. Har de på meg hele tiden foruten dusjings. Passer fortsatt på å spise ofte osv, men merker stor forskjell med de. Funker på ca 70% så kan være verdt et forsøk. Lykke til og kos deg med tiden fremover :)

Hei og velkommen inn hit :) Håper kvalmen snart går over og at du får et flott svangerskap :)

Tusen takk Allesammen, Og Gratulerer til dere også, og lykke til :o)
Dette blir kjempe spennende :)

Ja, Jeg har prøvd de seaband for kvalmen, men det hjalp meg ikke så veldig... men det virker som det roer seg litt omdagen, så satser på at det snart er over :)

Velkommen til maiforumet.

Back
Topp