Ny her:)

Hurricania

Forelsket i forumet
Jeg melder meg inn i et terminforum endelig[:D] Denne lille spiren har vi ventet lenge på og jobbet hardt for, så det er herlig å endelig kunne si at jeg er gravid! Har en uvirkelig følelse og klarer ikke helt å tro det skal gå bra, men må jo bare prøve å tro det.
Termin 10. mars og skal nok ha tidlig ul om to-tre uker pga at det er prøverrørsspire. Satte inn to egg, men har lite tro på at det er to der siden testene har vært svake fram til nå. Blir spennende uansett[:)]

Gratulere så mye!! [:)] Det blir spennende å høre om det blir en eller to da![:)]

Gratulerer med den lille etterlengtede huleboeren, krysser fingre for at den klamrer seg fast alle 9 mnd[:D]

gratulerer så mye :)

GRATULERER så masse med den lille spira

Gratulerer!! [:D]

Velkommen hit [:D] Gratulere så mye med spiren [:D]

Gratulerer så mye og velkommen hit! [:)]

Spennende[:D][:D][:D][:D] Jeg er i samme situasjon, men jeg har akkurat tatt testen, så jeg er ikke så langt på vei. Jeg også fikk satt inn 2 egg, og venter spent på UL. Fikk veeeeldig svak positiv test på dag 9 etter uttak, og en klar Clarblu på dag 12. Fikk satt inn to gode kvalitetsegg, så håper på 2 spirer [:D][:D][:D]

Ønsker deg lykke lykke til!!! GLeder meg til å høre hvordan det går fremover med deg[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Fru Fortuna

Gratulerer med den lille etterlengtede huleboeren, krysser fingre for at den klamrer seg fast alle 9 mnd[:D]
[:)][:)][:)][:)][:)]

gratulerer så masse =D

Gratulerer så mye ! [:D]

Back
Topp