Ny her, venter nr. 4 tross p-ring! Livredd!

Tripptrapptresko

April 2011 August 2012 Desember 2013
Hei damer :happy:
Det er tydelig at prevensjon ikke funker på meg. Gravid med nr. 4 selv om jeg bruker prevensjon!
Nr. 1 (2011) og nr. 2 (2012) ble til på p-pillen og nr. 3 (2013) på kobberspiral, og nå denne på p-ring!
Klarer ikke å være glad og synes situasjonen er forferdelig! :(
Mye pga. risikofaktorene jeg står ovenfor da alle 3 barna har ligget på nyfødtintensiv. De 2 minste er premature, preges av dette og krever mye oppfølging, da spesielt mellomste som bl.a. fullernæres på sonde og sliter med lungeproblematikk.
Tanken på å ta abort er like grusom som tanken på en prematur baby til:sad015
Håpløst...
 
Vet ikke helt hva jeg skal si. Er jammen en vanskelig situasjon dere er i.. Skjønner godt at dere tenker på abort, men for en som har barn fra før så skjønner jeg også at den avgjørelsen er fryktelig vanskelig.

Håper dere kan søke råd noen plass om hva dere kan gjøre fremover. Kanskje riksen har tips om noen som kan rådgi? forstår det sånn at de har mye kompetanse på premature og kanskje de vet noen du kan snakke med? Dessverre er det nok flere som er eller har vært i deres situasjon.
 
Forstår godt at dette ikke er så lett.. Her kan du hvertfall få masse støtte, uansett! Klem
 
Er det lov å gratulere selvom du føler som du gjør?
Ønsker deg inderlig lykke til i dette svangerskapet og kanskje det nettop denne gangen går så veldig bra? <3
 
Har du vært hos lege eller jordmor?
Du har jo ett risikosvangerskap og bør få tett oppfølging.
Gratulerer med spiren :)
 
huff av meg. skjønner det er utrolig tøft! signerer Tamara, snakk med legen din eller JM <3
 
Back
Topp