Ny her. Termin i mars :)

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
Hei alle sammen :happy:
Jeg er helt ny her og har nettopp funnet forumet. Jeg er gravid med mitt første barn med termin i mars. Jeg er 28 år gammel og har ønsker meg barn "hele livet", men grunnet både jeg og samboer er i vikariat og at han ikke ville ha barn ennå ble det bare en drøm. I tilegg ble jeg forespeilet at framtiden min muligens betydde IVF fordi jeg har poli cystisk ovarialt syndrom.

MEN naturen har har en tidens til å gi man det man ønsker seg på tidspunkt det ikke passer :love017 På p piller, med fertilitetsykdom, og med kun en dag sex i juni ble jeg gravid. Datoen passer ikke med første dag i forige menstrasjon første dag. Grunnet dette blir det vanskelig å kalkulere termin. Men jeg har tatt flere ultralyder og er 12 uker på vei mandag/tirsdag, så det vil si ca 6 mars (?) . Tross at dette kom før både fast job og hus var på plass føler jeg meg velsignet med det jeg har ønsket meg innerst inne så lenge. Trengtes ikke IVF her nei Samboer tar situasjon bra og er støttende :angelic:

Ellers er alt bra med meg. Jeg har ikke vært kvalm i det hele tart (er det et dumt tegn)? Ingen symptomer annet enn vonde bryst og slitenhet. Jeg kjenner også at det er ubehagelig å bøye seg. Jeg har vært mye engstelig, jeg vil ikke miste vidunderet, men så en sprellende aktiv 5 cm liten skapning med armer og bein som beveget seg aktiv i magen min klarte jeg å senke skuldrene. Jeg skal på ny UL i uke 13 for å se på nakkefold eller alvorlige misdannelser. Håper på det beste

Vel dette var meg. Gleder meg til å bli kjent med forumet :happy:

Velkommen hit da [emoji173]️ gratulerer med skatten [emoji1]

Velkommen

Gratulera so mykje! [emoji173] og velkommen til forumet! [emoji1] Eg er heller ikke noe dårlig! Litt små uggen innimellom, men ikke noe spying her heller heldigvis! [emoji23]

Takk dere I dag skal jeg ta blodprøver, jordmor i morgen, og lege på toresdag. Så blir hektisk uke i tillegg til jobb

Jeg er at mange av dere har "marsboere 2018" under navnet deres Der vil jeg også ha Hvordan får jeg lagt det til?

Gratulere [emoji4]

Velkommen [emoji8]

Velkommen!

Takk dere I dag skal jeg ta blodprøver, jordmor i morgen, og lege på toresdag. Så blir hektisk uke i tillegg til jobb

Jeg er at mange av dere har "marsboere 2018" under navnet deres Der vil jeg også ha Hvordan får jeg lagt det til?
Gratulerer med spiren, og velkommen! For å få "marsboerne 2018" må man være med i skjult termingruppe. Det kan du bli når du har oppfylt kravene med antall innlegg og en del andre ting. Du finner alle kravene i et festet innlegg [emoji4]

Back
Topp