Ny her...prøver på dagbok!

soliaugust

Andre møte med forumet
Har vært å kikka litt på flere dagbøker og skal gjøre et forsøk på å starte en selv...Får se hvordan det går med oppdateringene...
Uansett - er 29 år og jeg og mannen har vært prøvere siden januar 10. Spennende tider! Jeg tenker jo en del på det og prøver å holde orden på syklus osv...Vel - har alltid hatt veldig jevne sykluser så er vel heldig med det! Vi ønsker oss veldig en liten...begge er vel innstilt på at det kan ta en stund...at det nødvendigvis ikke sitter med en gang...
Men jeg håper jo stadig vekk da...For eksempel den siste uka...Har aldri vært plaget med ømme bryster før, men de var veldig ømme. Kvalm og oppblåst/luft i magen i perioder stort sett hver dag. Og svake murringer i ryggen...Og veldig veldig trøtt...Sa til meg selv at det er 90% sjanse for at det er PMS og mensen kommer og 10% sjanse for at det var no på gang...men fikk mensen - to dager før tida (10.april) Så nå er det vel bare å forberede seg på neste pp. Litt usikker på hvordan jeg skal regne eggløsning. Har alltid hatt 28-dagerssyklus, men nå blir det kanskje å regne ut fra 26-dagerssyklus, siden mensen kom før tida...Det beste er vel å kose seg ekstra i litt lengre tid...

Over og ut! Hyggelig med kommentarer da [:D]

solmusikk
 
Back
Topp