Ny her:-p

Nei jeg hadde bare sa blødningen så ble jeg gravid ca 2 uker senere. Krysser fingrene får at det skjer med deg og :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så hyggelig å høre. Jeg hadde MA med utskrapning, og kjenner jeg min egen uflaks rett så går det nok ikke såå lett for meg :P Lykke til videre!! :)

Grattis og velkommen :)

Gratulerer og velkommen :-D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Så hyggelig å høre. Jeg hadde MA med utskrapning, og kjenner jeg min egen uflaks rett så går det nok ikke såå lett for meg :P Lykke til videre!! :)
Hadde også ma med utskrapning, ville bli gravid med en gang, men eggløsning kom ikke før fire uker etter, da hadde jeg gitt opp å lete med el-tester. Neste periode tok det også fire uker før eggløsning kom, men da fanga jeg den opp og det klaffa:) altså seksukers syklus på meg etter utskrapning. Men det er jo individuelt. Masse lykke til:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gratulerer så mye, og så flott du er gravid igjen etter sa! Hadde du ingen mens i mellomtiden altså? :) Jeg driver å håper jeg har klart det samme.. hihi :) Hvor mange uker etter sa tror du du ble gravid? =)

Jeg hadde også sa og ingen mens før jeg ble gravid. Gikk ca 14 dager før eg hadde sex igjen og etter termin å bedømme var det unnfangelsesdato. Jeg fikk positiv test ca 4 uker etter sa. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp