Ny her og lurer litt..

Smukka

Glad i forumet
Hei hei..

Er ny på disse sidene og kan fortelle litt om meg selv.
Jeg er 27 år og mannen er 33. Vi har prøvd å få barn siden 2001, og endelig fikk vi det til ved hjelp av IVF-forsøk.
Men SÅ.. Nå sitter vi her i 7 uke, og enda venter på ett klart svar på om jeg er gravid eller itje.. (Er jo gravid, MEN) Var og tok en blodprøve i uke 4 og da hadde jeg en hCG på 45 på den som ble sendt til tr.heim, og 50 på den de analyserte her jeg bor.. og neste gang ca 10 dager senere hadde jeg en Hcg på 683, da mente legen vi var hos at den lille hadde gått under. (var skråsikker..)og 7 dager etter det hadde jeg en hCG på 1500-og noe. De kunne itje se så mye på UL i uke 6- noe som banket, men de trudde det var min puls de såg, de kjente etter, men min puls var raskere.. sukk dette er itje noe gøy.. ingen som kan si NOE.. itje har jeg fått noe blødning heller. Hva er dette?? andre som har opplevd det samme??Vi er så frustrerte av å gå å vente uke etter uke...

Hadde vært ok hvis noen her hadde erfaring med det samme, og kunne dele det med oss.. vi lurer på om vårt lille nøste som skal vokse i magen min kommer til å forlate oss om kort tid... sukk..

Klem fra Smukka...
 
Har dessverre ikke noen erfaring, men det høres da ut som du er gravid ettersom Hcg stiger.

Lykke til!!

Mvh
Eva
 
har desverre ingen erfaring inne det...men håper på at du vil få ett svar snart...

ønsker det masse lykke til...og så får vi håpe alt vil gå bra..
skal krysse det som er å krysse...

klem
 
Ei venninne av meg tok ultra når hun nermet seg 8 uker og da så de tydelig et lite hjerte som slo. ungen lignet visst mer på en reke. Synes det er rart at ikke helsepersonell som er spesialister på området ikke kunne finne ut noe.
 
takker for støtten..

Joda de kunne se noe, men itje så mye som de hadde ønsket.. men vi får se nå på mandag hva de sier da.. og om hCG'en har steget ytterligre.. er SÅ spent :D:D
 
Vi gjennomførte IVF 11. juni i år, og 5 uker egginnsettingen (dvs. da var jeg 7 uker på vei) hadde jeg innvendig ultralyd og vi kunne enkelt se et lite hjerte som banket tydelig (en liten mørk grå "flekk" som banket raskt men uregelmessig). Jeg har ingen erfaring utover dette siden mitt svangerskap har forløpt normalt så langt, men du bør jo få flere ULer og oppfølginger med korte mellomrom nå for å få vite sikkert om det er liv eller ikke.

Jeg ønsker dere riktig lykke til![:)]
 
Heihei jenter..

Joda får tett oppfølling.. UL hver uke, så det er itje noe å si på det.. Nå mener de at jeg kan ha svangerskap utenfor livmoren.. Er så bekymra at det er helt sinnsykt..

Men ringte til st.olav da, og de sa at egge kan ha lagt i "dvale" i ei stund og at det nå skal begynne å spire og gro, men huff har min tvil.. hCG'en stiger utroli lite.. Gangen før var det 1542, og nå var det 1915, så det er itje noe å snakke om en gang liksom..

Men vi får se i morgen.. skal på sykehuset da.. fastende, da blir det opprasjon hvis det er utenfor livmora.. [:(]

Hvordan går det med dere her inne da?? Noen med IVF/ICSI eller?? Iallefall.. LYKKE TIL til alle!!! goo klem fra Smukka[;)]
 
Back
Topp