Ny her, men rett på sak ;)

marne_katt

Glad i forumet
Jeg kommer inn her med et brak og spør; Hvor ofte går dere på do? Altså, hvor ofte bæsjer dere nå i forhold til før svangerskapet?

Går oftere på do for å tisse, men det går opp og ned, noen dager går jeg som jeg vanligvis ville gjort. Men bæsje gjør jeg nesten sjeldnere nå enn til vanlig.

1 gang daglig før graviditet, og.i begynnelsen kanskje vær 3 dag. Og nå opptil 3 ganger om dagen. Men spiser mye mer nå, er 28+4.. så.veldig variert her med andre ord :p

Bæsjer mye sjeldnere :p

Sjeldnere! Før var det hver dag, nå kan det fort gå noen dager.. :(

Jeg er nemlig ganske treg til vanlig, par ganger i uka liksom. Ikke noe stor forskjell nå. Men er d flere som opplever mindre liv når d er lenge siden siste dobesøk? Vet ikke om d er d som gjør d, om d er noe nyrestein greier, eller hva d er. Men d er så slitsomt stikkende vondt på sia av magen. Par dager siden siste dobesøk..

Mye mer sjeldnere nå for tiden (28+0), kan gå alt fra 2-4 dager :(

Før 1 gang - nå 1-3 men mindre mengder PR gang - virker som "systemet mitt" jobber saktere når det er en stor baby som krever plass + at jeg er sulten hele tiden så spiser lite og ofte nå kontra mer og sjeldnere da jeg ikke var gravid

Prøver å holde gamle rutiner med avføring mellom kl 06-09 hver dag :p Ikke alltid det går. Har vanvittig mye mer luft da. Og tissing... Står opp 2-4 ganger ila. natta for å tisse :-o

Mindre enn vanlig! Hard i magen og uvel fordi jeg er så sjelden på do.., ubehagelig!

Jeg kommer inn her med et brak og spør; Hvor ofte går dere på do? Altså, hvor ofte bæsjer dere nå i forhold til før svangerskapet?
Jeg pleide å gå på do ca 3-4 ganger daglig.. Nå er det kun på morningen og da er det myyyye! Så de tarmene har funnet sin måte å gjøre det på. Samler opp og tømmer alt på en gang. Men våkner en gang får å tisse

Back
Topp