ny her med noen spørsmål hjelp

emk23

Forelsket i forumet
hei jeg er ny her så jeg vet ikke om dette er riktig forum?

har mange spørsmål jeg hehe[:D]
det jeg lurer på er jeg har hatt 6spontanaborter etter hverandre fødte så ei jente for 10mnd siden. nå er jeg gravid i uke 13 har ikke vert hos legen enda,siden jeg heletiden tror jeg skal miste denne også!

er det noen med erfaring fra dette? er ikke risikoen mindre nå? alle sa har vært før uke 11..... vil så gjerne ha dette branet men tør ikke glede meg ennå. har fra før en gutt på 7år og ei jente på 10mnd og jeg er 23,så jeg vil ha den siste nå og ferdig med disse fødslene hehe[8D]

Grattis med svangerskapet.
Har du Ikkje fått noen slags oppfølging siden du har mistet såh mange ganger?????
Det er visst størst sjangse og miste før man er 12 uker på vei, Såh du er nå I den mere "Sikre" delen av svangerskapet.
Lykke Til..... [:D]

Jeg syns du kan begynne å glede deg nå, tenke positivt fremover. Du burde dra til lege og få god oppfølging, kanskje en tidlig ultralyd, slik at du ser med egne øyne at det er en frisk levende baby der inne.
Jeg hadde tett og fin oppfølging forrige gang, med ul hver gang. Ikke fordi noe var galt, men fordi legen jeg gikk til hadde ul hver gang isteden for å høre på fosterlyd....Trenger jo ikke det da, men du har jo muligheten hvis du vil det!

Ønsker deg lykke til videre i svangerskapet.

ja jeg skal bestille time hos legen min i morgen,så får vi se... kansje du kan svare meg på hvordan jeg får sånn ting under som viser hvor langt jeg er på vei?

Grattis med svangerskapet! Du har jo passert den mest risikofylte perioden nå...
Hvis du klikker på en av tickerne mine så kommer du rett inn på siden,og føler bare instruksjonene,det er så mange søte der.
Lykke til,og klem fra meg!

Ja klikk på en ticker du syns er fin. Design din egen med dato og sånn, så kopierer du URL koden, som regel den i midten av de tre som kommer opp( skal begynne på URL)og limer den inn i signaturen din på "min profil".

hei

hei å gratulerer.Jeg har en datter på 3,å mistet 3 før henne,å to nå før dette svangerskapet.;sist nå 2 desember å ble gravid før jeg fikk mensen igjen,å jeg var  kjempe redd.Har nå vært på to ultralyder å sett hjertet slå,så nå er jeg egentlig ganske sikker.Vi er vel ganske likt på vei,har du ikke merket noe så er nok alt som det skal .Lykke til.

Kan dessverre ikke svare på spørsmålene dine. Ønsker deg bare velkommen og lykke til med svangerskapet[;)]

Back
Topp