Ny her jeg

Aftenstjerne

Glad i forumet
Jeg er ny her jeg og har lest masse av deres innlegg om alt mulig.
Ser ut til å være et greit forum dette her men jeg lurer på et par ting: krangler dere mye og er det de samme som hele tiden starter kranglene?
Jeg har vært innom alle forum og tråder de siste dagene her og virker på meg som det er samme person hele tiden som ikke kan gi seg med å klage å fyre opp under bålet.

hallo, velkommen hit ja. joda, du har observert riktig...

Hei og velkommen til hit[:)]

ja, men hva når denne personen sender samme pm til alle der hun forteller sin side og at den og den og den er fjern og alle er lei de, og ikke synk til deres nivå..

Er bare å holde seg unna de diskusjonene og kranglene en ikke vil bli blandet inn i..[:D]

Unngå å svare selv om en blir provosert - så slipper en å krangle med kranglefantene[;)]

Kranglefanter flest ELSKER å provosere folk til å fortsette å krangle[8D]

da er jeg en kranlgefant

Du kan godt skrive innlegg med meg, for jeg er ingen kranglefant!!! Bare søt og snill også er jeg SUPERMEMBER så jeg er å se her hver dag...(nesten)

VELKOMMEN!!!!

Velkommen hit. Jeg har bare hoppet over trådene med krangel. Har ikke orket å sette meg inn i det. Er ikke derfor jeg her iallefall.

neida vi krangler ikke mye, faktisk ikke skjedd før denne siste uken her og den saken er over nå...
Prøver å styde unna krangler og slik her vi [:D][:D]
Håpes du vil trives her, velkommen skal du være iallefall [:D][:D]

Velkommen! Jeg har vel vært medlem sise halvannen måneden og det har vært lite krangling, virker å være et godt miljø her. Det er den siste uka at det har vært litt "surt". Men det går vel over igjen. Jeg siler i allefall ut det jeg interesserer meg for. Kos deg her!!

Velkommen hit, Aftenstjerne!! Fint nick, forresten!!

Her inne har vi det koselig og fint. Deler gleder og sorger! Jeg har ikke krangla med noen jeg i allefall!

Klem

hei og velkommen hit[:D]

velkommen hit, håper du vil trives!!!

Velkommen hit til oss :)
Det er ikke så mye kranlgling her inne så det så.... Hehehe.
Håper du kommer til å trives her i hvert fall
.

Velkommen skal du være!! Vi krangler da ikke- vi diskuterer saklig [:D][:D]

Back
Topp