Ny her jeg!

Maliya!

Elsker forumet
Hei, håper det er plass til flere her, dere kjenner hverandre sikkert allerede, jeg har vært innom noen ganger, men nå er det mest sannsyning at barnet blir så da kan jeg jo fortelle dere det også!

Har to barn allerede et på tre et som blir ett år nå.

termin 22feb.

Dette var en grusomt vaskelig bestemmelse og jeg var til gyn for å høre om abort men bestemte at det ville jeg ikke likevel. Det blir jo så tett intil den siste...

Men, nå er bestemmelsen tatt selv om jeg ikke er overlykkelig!

Velkommen inn hit og så får du ein klem for at du har måttet ta eit vanskeleg valg. Håper du trivs her inne og så vert me nok kjent med deg også fort[:)][:)][:)] Lykke til med dine små og den lille skjønnheten på veg[:)]

Velkommen inn hit!
Vi har alltid plass til flere som blir mammaer i februar!

Det hørtes ut som dere virkelig måtte i tenkeboksen og jeg er glad du kom inn hit! Ting går ikke alltid som planlagt og det er de utfordringene vi må ta og som vi vokser på!! Det gjør oss til den vi er.

Bruk oss, snakk med oss, diskuter og føl - VI er her!
Det er forresten et flott forum, bare supre jenter her, så håper du vil trives

Velkommen inn hit [:)]

Håper du kan glede deg mer over svangerskapet etterhvert som tiden går og terminen kommer nærmere. Du har virkelig hatt noe å tenke på ja...

ORIGINAL: Nikkiline

Velkommen inn hit!

Det hørtes ut som dere virkelig måtte i tenkeboksen og jeg er glad du kom inn hit! Ting går ikke alltid som planlagt og det er de utfordringene vi må ta og som vi vokser på!! Det gjør oss til den vi er.

[;)][;)][;)][;)]

ORIGINAL: Nikkiline

Velkommen inn hit!

signerer[:D]

Velkommen:) Vi skal ta godt vare på deg[:)]

ÅÅÅh, tusen takk jenter,nå blei jeg nesten litt rørt jeg!
Virker som en super gjeng dere!
Jeg har mye på hjerte så jeg kommer til å skrive litt her ja!

Hugs på at du aldri kjem til å angre på eit barn du har fått, du kan kun komme til å angre på dei du ikkje fekk.. =) du har nok ein vidunderlig baby inni magen din;)
Forresten, veldig fin termin du har;) samme som meg:) skriv det inn på februarjentenes terminliste så du blir registrert:)

Høres ut som du er i samme situasjon som min mor kom i. Hun fikk 3 barn på 3,5 år. Sistemann, lillesøssen min, var ikke planlagt, og hun hadde nok mange av de samme tankene som deg, men hun har aldri angret et sekund for avgjørelsen hun tok, og jeg kan overhodet ikke forestille meg et liv uten lillesøsteren min. Så det går nok bra skal du se. Vi er her om du trenger lufte tankene dine [:)]

Back
Topp