Ny her jeg....

Lene73

Første møte med forumet
Hei!! Ny bruker av forumet her jeg...!! :-) Er 32 år og venter nr 3 som blir en skikkelig attpåkladd...!! Venter ei jente nå, og det er litt stas siden vi har to gutter fra før!! Har termin 9. november....og vi gleder oss masse til det nye familiemedlemmet kommer..:-)

Klem

Velkommen hit. Jeg er også 32, har en gutt på 8 snart, og prøver å bli gravid. Når det skjer blir det også en god attpåklatt ja. Det er fint å komme inn hit å få ut litt følelser. Alle er greie her inne. Lykke til med jenta[:D]

Koselig å høre fra dere:-) Gutta mine er snart 8 og 12, så da får vi jo nesten like stort sprang mellom barna da...:-)

Lykke til videre da...!! Sliter litt med forumet her....men kommer nok inn i det etterhvert...har vært en del på BIM jeg da...:-)

Klem

Hei hei og velkommen til et skikkelig trivelig forum. Har lest og fått svar på masse jeg har lurt på!!!

Klem

Velkommen hit Lene73 [:)]

hei og velkommen hit[:)] dette er et kjempe koselig forum og du blir hekta ganske fort.[:D] lykke til videre i svangerskapet[:)]

Hei hei!! Velkommen hit til oss, håper du vil trives [:D][:D][:D]

Hei - og velkommen [:D]

Er ganske ny her selv, men en kommer fort inn i det. Har også hittil holdt til på BIM, men en klarer fint å holde tritt med begge forumene!

Er førstegangsgravid jeg da, så synes disse sidene er supre for å finne informasjon og støtte

Grattis og lykke til! [:)]

Jeg er selv 32 år og er 12 uker på vei med min første (prøverør).

Back
Topp