Ny her jeg :)

Ida82

Forumet er livet
Eller jeg har jo sneket helt siden jeg testa positivt da ;)

Jeg kan jo fortelle litt om meg, hvis noen vil lese :) Jeg føler jo jeg kjenner til de fleste av dere siden jeg har sneket her :) Jeg ble gravid med prøverør, denne gangen også. Har hatt 2 aborter på et år, så derfor jeg har vært tilbakeholden denne ganga.

Denne gangen har jeg på en måte fått bekreftet at alt ser bra ut :)) Så nå våger jeg å si her! Jeg har hatt et par blødninger tidlig i svangerskapet og så hadde jeg en styrtblødning i natt. Så fikk en UL idag, og der var det en livlig spire som så ut som den skulle. 5 cm :) Grunnen til blødningen var morkaka! At den flytter på seg siden livmora vokser. Hadde det på samme måte når jeg gikk gravid med dattera mi.. For jeg har ei nydelig jente fra før (også ved hjelp av prøverør). Ho blir 4 år i desember, og gleder oss til å fortelle henne at ho skal bli storesøster:)

Termin er foresten 13.mai. Så er 12 uker til torsdag:)

Gleder meg til å bli kjent med dere her inne, for dere virker som en super gjeng her!!!

hei og velkommen hit 

Velkommen hit og gratulerer med en spire som har kloret seg godt fast!! Unner deg alt godt :)
Straks de magiske 12 uker for deg, nå da :) Det må være deilig :) Selv har jeg 3 uker igjen, men tiden går fort så skal 'ta dere igjen'. Velkommen til mai-jentene Ü

Velkommen inn hit=) 

velkommen som aktiv bruker og ikke bare sniker :) så kjekt å få vite at alt så fint ut :)

Velkommen inn til oss :)

Tusen takk :) Ja endelig godt å "komme ut av skapet" :)
Og jada, Phibonacci, snart har du dine 12 uker du au :) Takk for gode ord!!!

Hei
Så flott at det ser ut til å gå bra denne gangen.
Velkommen inn i mai gjengen,
Håper du får et fint svangerskap!

Velkommen:):) Jeg er gravid med mitt andre prøverørsbarn jeg også:) 12 uker i morgen, skal bli deilig!!!

Moni81 skrev:
Velkommen:):) Jeg er gravid med mitt andre prøverørsbarn jeg også:) 12 uker i morgen, skal bli deilig!!!

Oi så gøy :) Da hadde vi innsett med kun et par dagers mellomrom! :) Kan jeg spørre hvor gammel din første er??
Og har du fått noen termindato? Jeg er i grunn litt sånn forvirra. For siden man vet nøyaktig unnfangelses dato pga ivf, så er det jo en grei sak å finne ut her på bv. Den sier at termin er 11.mai, mens legen på ivfklinikken sa 13. mai.

Hei, og velkommen.
Jeg er lite aktiv enda, men leser litt i ny og ne...  I frylt for at noe skal gå galt, så synes det er greit å være litt "bakpå" frem til uke 12. 

hei på deg og gratulerer så masse med spira:) må ha vært en utrolig følelse å se den lille på ul i dag:)

Gratulerer med spira! Må være ekstra spesielt når dere har prøvd så hardt for den!! Velkommen inn hit:) 

Tusen takk :)

Ja er jo sikkert spesielt å bli gravid uansett! Men nå vet jeg jo bare om våres "metode", og det føles veldig sterkt når vi får det til. Nå har jeg heldigvis ikke hatt vansker med å bli gravid når vi får satt inn et befruktet egg. Men de 2 gangene før den nå endelig satt så endte det jo i aborter:( Så jeg føler meg veldig heldig nå! Har jo allerede et mirakel! Og så er det jo med det at man har jo kun et visst antall forsøk på å få det til. (hvis man ikke har penger i det uendelige da)...

Gratulerer så mye og lykke til videre i svangerskapet. :-)

Back
Topp